Eve Ainsworth: Belezúgva

a Vészkijárat – sorozat újabb része sodró lendületű regény a szerelem erejéről 
megdöbbentő téma váratlan fordulatokkal
A szerelem fáj… De biztos, hogy ennyire kell fájnia? Anna épp kamaszkorának leggyötrőbb korszakát éli, tele fájdalommal és kiszolgáltatottsággal, de váratlanul belép az életébe a menő és nagyon vonzó Will. Anna a gyorsan szárba szökkenő kapcsolatban találja meg az áhított vigaszt és reményt. Will nemcsak helyes srác, de olyan odaadóan szereti, ahogy a lány legmerészebb álmaiban sem képzelte. A fiú ugyanakkor szeszélyes és kiszámíthatatlan, napról napra kezdi elszakítani a barátaitól, és mindentől, ami addig fontos volt neki. Azt akarja, hogy az övé legyen, csakis az övé. És közben fenyegetően magasodik föléjük egy sötét titok…
A szerzőtől korábban már megjelent: 7 nap



Általában nem szeretem az ilyen teljesen romantikus, tiniszenvedős könyveket, de mivel a szerző 7 nap című könyve már régóta kívánságlistát nálam, úgy gondoltam, nekifutok. Illetve meggyőzött a borító is, ami szerintem nagyon jól sikerült.

A történet nagyon gyorsan olvasható, szinte le sem tudtam tenni, a nyelvezete könnyed, így fiataloknak is jó olvasmány, de elég komoly témát dolgoz fel, így a felnőttek is megtalálhatják benne az értékes gondolatokat.

Anna szenvedéseit nagyon jól írta le az írónő az elején, nagyon találó volt szerintem, így mindenki, aki átesett már hasonló élményen, bele tudja élni magát a történetbe. A két főszereplő személyisége jól ki volt dolgozva, érdekesnek találtam a felépítésüket, a fiú kicsit megfejthetetlen volt számomra, de aztán kezdtem kiismerni.

A fülszöveg jól állítja, tényleg szövevényes, sötét titkokkal terhelt ez a történet, de nekem nagyon tetszett, amit Ainsworth kihozott belőle, a végére egy nagyon izgalmas regény kerekedett ki az eseményekből, úgyhogy szívesen ajánlom mindenkinek. :)

Szereplők


Kedvenc idézetek

Fura, hogy ki tud tisztulni minden egy jó kis alvás után.

Soha nem lenne szabad megfeledkezni a régi barátokról.

– Szeretek vele lenni – feleltem. – A pasim; ez a dolgom, hogy szeressek vele lenni.

Tojj magasról az iskolára! Jól nézel ki, és kész!

INFORMÁCIÓK
Kiadó: Tilos az Á
Megjelenés éve: 2017
Oldalszám: 248
Eredeti cím: Crush

★★★★★★★★★★ (10/10)

A bejegyzés a Tilos az Á kiadó jóvoltából jöhetett létre

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése