Havi összefoglaló | 2017 március


Havi összefoglaló | 2017 március

Könyvek

Ezekről írtam:

  • Alice Hoffman: Gyönyörű titkok múzeuma
  • Amanda Prowse: Mit vétettem?
  • C. T. Grey: Fifty sheds of Grey
  • Dan Rhodes: Elvehetlek feleségül?
  • Ira Levin: Stepfordi feleségek
  • J. K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve (Harry Potter #1) - Illusztrált kiadás
  • Lackfi János - Vörös István: Csavard fel a szöveget
  • Mats Strandberg - Sara B. Elfgren: Kulcs (Engelsfors-trilógia #3)
  • Münz András: Szerelemszombat
  • Tatyjana Tolsztaja: A macskány

Ezeket olvastam:
  • Amanda Prowse: Mit vétettem?
  • Benjamin Alire Sáenz: Aristotle és Dante a világmindenség titkainak nyomában (Aristotle és Dante a világmindenség titkainak nyomában #1)
  • David Levithan: Boy Meets Boy
  • David Levithan: Wide Awake
  • J. K. Rowling: Very Good Lives
  • Lackfi János – Vörös István: Csavard fel a szöveget
  • Münz András: Szerelemszombat
  • Seymour Lipschutz: Adatszerkezetek
  • Stephanie Perkins (szerk.): Ajándékba adlak
  • tiboru: Konteó 2. (Konteó #2)

Ezeket olvasom jelenleg:

  • Berde Éva: Mikroökonómiai és piacelméleti feladatgyűjtemény
  • David Levithan: Love Is the Higher Law
  • James Grippando: Szökésben
  • Kovács Zoltán (szerk.): Feladatgyűjtemény lineáris algebra gyakorlatokhoz



Sorozatok

Ezeket néztem a párommal:

  • A Harper-sziget
  • A Konyhafőnök VIP
  • A mi kis falunk
  • Blindspot
  • Bates motel
  • Gyertek át!
  • Hogyan ússzunk meg egy gyilkosságot?
  • Orphan Black
  • Vigyázat, gyerekkel vagyok!
  • Wentworth


Ezeket néztem egyedül:

  • 2 broke girls
  • Baby Daddy
  • Chewing Gum
  • Jane the Virgin
  • Project Mc2
  • Speechless
  • Switched at Birth
  • The Fosters
  • The Secret Circle
  • This is us
  • Young and Hungry


Ezeket nézem jelenleg a párommal:
  • A Konyhafőnök VIP
  • Blindspot
  • Bates motel
  • Orphan Black
  • Vigyázat, gyerekkel vagyok!
  • Wentworth

Ezeket nézem jelenleg egyedül:
  • Baby Daddy
  • Jane the Virgin
  • Switched at Birth
  • The Secret Life of the American Teenager
  • The Fosters
  • Young and Hungry

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése