Aranykönyv 2017 - Én rájuk szavazok

Képtalálat a következőre: „aranykönyv 2017”
Idén is elindult az Aranykönyv szavazás, és idén is úgy döntöttem, hogy szavazni fogok azokra a könyvekre, amik szerintem megérdemlik ezt a díjat. Rengeteg könyvet kell átbogarászni, nagyon sok jelölt van, de szerencsére több szavazatot is le lehet adni egy kategórián belül. :) Én ezekre a könyvekre szavaztam:

Szépirodalom
Képtalálat a következőre: „a nagy illúzió”

  • Benyák Zoltán: A nagy illúzió


Szórakoztató irodalom


    Képtalálat a következőre: „többek által”
  • Julia Lewis Thomson: Többek által
  • George R. R. Martin: A jégsárkány
  • Amy Ewing: Az ékkő
  • Kiera Cass: Párválasztó történetek 2.
  • Peter Swanson: Egy gyilkosság ára
  • Jeanna Reyan: Nerve - Idegpálya
  • Stephen H. Segal Geek bölcsességek


Ifjúsági irodalom


    Képtalálat a következőre: „szívem és egyéb fekete lyukak”
  • Jasmine Warga: Szívem és egyéb fekete lyukak
  • Jodi Picoult - Samantha Van Leer: Sorok között
  • Mészáros Dorka: Én vagy senki
  • Louise O'Neill: Örökké a tiéd
  • J. K. Rowling: Harry Potter és az Elátkozott Gyermek
  • Mészöly Ágnes: Szabadlábon
  • Cecelia Ahern: A vétkes
  • Ransom Riggs: Lelkek könyvtára
  • Tommy Wallach: Kösz, hogy...
  • Nicola Yoon: Minden, minden
  • Kiera Cass: A korona

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése