Asszociációs kihívás #2

FairyDust blogján, a Missreads-en elindult februárban egy új rovat, amibe én is becsatlakoztam, ez az Asszociációs kihívás, aminek keretei közt a Missreaders bloggere által megadott gif-ekhez rendelünk könyveket, olvasásélményeket. :)


Zakály Viktória Szívritmuszavar című könyve illik számomra ehhez a gifhez, hiszen egyszer már elkezdtem olvasni, tudtam, hogy akkor is utáltam, de azért nekikezdtem még egyszer, és csodálkoztam, hogy hűha ez de rossz... :D

Kb. így voltam én is, amikor még Suzanne Collins: A kiválasztott című könyv olvasása előtt nézelődtem Tumblr-ön, és megláttam egy óriási spoilert a könyvből.

David Levithan: Boy meets boy című könyvét nagyon sokáig olvastam, de egyszerűen inkább csak megszokásból, szinte semmi nem történt a könyvben, olyan meh érzésem volt végig.

tiboru: Konteó 1. című könyvénél éreztem így, amikor késő este olvastam egy nagyon félelmetes, valós gyilkosság részleteit a könyvben, és utána egész éjjel rémálmaim voltak.

Dawn French: A tiny bit marvellous című könyvében az egyik főszereplőt, Dorát szívesen lehajítottam volna egy szikláról.