Asszociációs Kihívás #1

FairyDust blogján, a Miss Readers blogon láttam ezt a kihívást, és nagyon megtetszett, ezért gondoltam, csatlakoznék. Nézzetek be a Miss Readers-re az eredeti bejegyzésért. :) A kihívás lényege, hogy a megadott gifekhez kell könyveket párosítani.



Így éreztem magam, amikor megtudtam, hogy Ransom Riggs folytatja a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei sorozatot. :)


John Green - Maureen Johnson - Lauren Myracle: Hull a hó című könyvénél vágtam ilyen fejet, amikor a könyv végén rájöttem, hogy az egyik szereplő, akit fiúnak képzeltem végig, igazából lány.


Zakály Viktória: Szívritmuszavar című könyvének olvasására illik rá ez a gif. Ilyen pocsék könyvet rég olvastam.


Jeff Kinney: Diary of a Wimpy Kid - Old School (Egy ropi naplója sorozat) című könyvénél éreztem így magam. Évekig láttam mindenhol ezt a sorozatot, de nem igazán érdekelt, unalmas gyerekkönyvnek gondoltam, de végül elolvastam egy részt és egy teljesen új, izgalmas világ nyílt meg előttem. :)


Nagyjából így szenvedtem Steven Rowley: Lily és a polip című könyvén. Szívfacsaró volt.