Fandom Friday #5 - Harry Potter #1

A bejegyzés spoileres!!

Néhány ember szereti a kviddicset. És hát ott van Dean...


Kedves J. K. Rowling,
Köszönöm. Milliószor köszönöm, hogy megmutattad, az életért érdemes küzdeni.
Szeretettel,
A lány, aki túlélte

Kölcsönadni egy könyvet az igaz szeretet egyik legnagyobb jele, mintha azt mondanád: tessék, itt a lelkem egy darabja, ami szerintem tetszene neked.


Amikor Piton Legilimens-t használt Harryn, egy része Lilyről szóló emlékeket szeretett volna látni.

Egy másik életben elérném, hogy velem maradj, hogy ne kelljen azt mondanom, te vagy az, aki elment.

Fred,
Ez a századik próbálkozásom a levélírással. Nem tudom, hol kezdjem... minden annyira nyomorult nélküled. George egy roncs, és senki sem ugyanaz már, mint régen. És én nem tudok együtt élni önmagammal tovább, Freddie. Minden az én hibám. Nekem kellett volna meghalnom, nem neked. Én hagytam el a családot, és hagytam magára mindenkit. Nekem kellett volna meghalnom. Te bátor vagy, és vicces vagy. Szükségünk van rád, Fred. De nem vagy itt. Elmentél. A kisöcsém...
Annyira sajnálom, Fred. Annyira sajnálom.
Szeretlek és hiányzol,
Percy.

Szívtelennek tűnök, mert a szívem meghalt vele együtt.

Lenyűgöző, de attól még megölted Dumbledore-t.

Szerintem rossz hatással vagyunk rá.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése