Fandom Friday #1 - Olvasás #1

A Fandom Friday egy olyan új rovat, ami minden pénteken megjelenik, és mindig egy-egy fandommal vagy csak simán az olvasással kapcsolatos képeket tartalmaz. Én nagyon szeretem, és évek óta gyűjtögetem az ilyen képeket, remélem nektek is tetszeni fognak. Tekintettel az angolul nem tudó olvasóimra, a képek alatt a szövegek szabadfordítását olvashatjátok. :)



Hogy tégy egy lányt boldoggá: adj neki egy könyvtárat

Úgy olvassa a könyveket, ahogy más a levegőt veszi, hogy feltöltődjön és éljen. (Annie Dillard)

Az emberek, akik utálnak olvasni, megijesztenek. A könyvek tartottak életben.

Kedves emberek, sajnálom. Nem vagyok olyan, mint ti, szeretem a könyveket. Igazából szeretek péntekenként otthon maradni. Más vagyok. Tanuljátok meg elfogadni.

Amikor találok valakit a másik nemből, aki ugyanabba a fandomba tartozik, mint én, és ő is annyira megőrül érte, mint én: Reggel összeházasodunk!

Amikor valaki csatlakozik a fandomhoz:
Egy idegen... kintről. OOOOOHHH

Mit mond egy fangirl?
ASDFG ASDFG...
*SÍRÁS * SÍRÁS...
SHIP SHIP...
OT-OT-OTP...

Az a baj a jó könyvekkel, hogy be akarod őket fejezni, de nem akarod őket befejezni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése