Sarah Andersen - Felnőni kiábrándító


Úgy ​​érzed, kilógsz a sorból? Szeretnéd kapcsolatépítésen keresztül előremozdítani a karrieredet? A felnőttség olyan új, izgalmas kihívás a számodra, amire érzésed szerint teljesen fel vagy készülve? Hát pfuj. Kérlek, állj odébb! Sarah Andersen, az elképesztően népszerű, ifjú brooklyni művész lezseren megrajzolt, tökéletesen célba találó rövid képregényei ugyanis nekünk, többieknek szólnak. Bemutatják, hogyan lehet teljes hétvégéket fenséges módon elszúrni az interneten, milyen elviselhetetlen kín egy jóképű sráccal kézenfogva végigmenni az utcán, vagy egész nap arról álmodozni, hogy végre hazaérünk és belebújhatunk a pizsamánkba. Más szavakkal: a modernkori fiatal élet horrorisztikus és kényelmetlen valóságát. Ja, és egyáltalán nem önéletrajzi ihletésűek! Cseppet sem azok! A Felnőni kiábrándító a rajongók kedvenc képsorait tartalmazza tucatnyi új képregény mellett, amelyek csak ebben a kötetben olvashatóak. Sarah őszintesége, az olyan témáknál, mint pl. testkép, öntudat, introvertáltság, személyes kapcsolatok, és a melltartó-mosás gyakorisága, képregényeit elképesztően viccessé varázsolják – amellett, hogy mindenki magára ismerhet bennük. Sarah munkásságát csak a Facebookon több, mint egy millióan követik, e könyv megjelenésekor a magyar rajongótábor, a Doodle Time Magyarul pedig kis híján harmincötezer rajongót tudhat magáénak!



Szerintem szinte már mindenki találkozott legalább egy Sarah Andersen képregénnyel ilyen-olyan oldalakon, így én is, tehát nem ismeretlen számomra a képregény. Ezért is örültem neki nagyon, mikor megtudtam, hogy megjelenik. És nem kellett csalódnom, sőt! A Fumax kiadó nagyon igényes kiadvánnyá szerkesztette meg a vicces képregényeket.

Képtalálat a következőre: „sarah's scribbles”

A könyvmolyok túlnyomó többsége inkább introvertált személyiség, ezért éreztem úgy, hogy ez a könyv nekünk szól, rólunk szól. Szinte az összes, a képregények által felvázolt élethelyzetben és reakcióban magamra ismertem, néhányon könnyesre nevettem magam, de összességében az összes nagyon tetszett. Amiért elismerés jár a könyvnek és az alkotónak, hogy mindenféle témát feldolgoz - testkép, öltözködés, ismerkedés, és a többi. Szóval mindenki megtalálja benne azt a témát, amit közel érezhet magához. Nem rejti tökéletesség álcája alá a dolgokat, nagyon hűen mutatja be, milyen introvertáltnak és socially awkward-nek lenni. Egyszóval imádtam.

★★★★★★★★★★ (10/10)

INFORMÁCIÓK
Kiadó: Fumax
Megjelenés éve: 2016
Oldalszám: 111
Eredeti cím: Adulthood is a myth



A bejegyzés a Fumax Kiadó jóvoltából jöhetett létre

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése