Nyírd ki ezt a naplót #56 - #69

#56 - Ezt az oldalt csupa fehér dolgokkal borítsd be!


Kiskoromban nagymamámmal mindig ilyet játszottunk, hogy ilyen kis rajzokat kellett rajzolni, csak nálunk nem a tárgy színe, hanem mondjuk egy téma volt megadva.:)

#57 - Találd ki, hogyan ragaszd össze ezt a két oldalt!


Hát ez rohadtul kreatív lett :D

#58 - Ide ötletszerűen ragassz be dolgokat!


Most hasznát vettem azoknak a dolgoknak, amiket nem akartam kidobni, hanem eltettem, "jó lesz az valamire" címszóval. Yeey, jó is lett valamire. :D

#59 - Hajíts el valamit!


Egy olyan kis Tesco-ban kipörgetős, 100 forintos gumilabdát akartam, de a kutya elhordta az összeset úgyhogy csak egy régi radírt találtam. :D

#60 - Ide ragadós dolgokat tegyél!


Ezt a matricakészletet a szüleim hozták még tavaly Hollandiából, de nem tudtam, mit kezdjek vele. És most rájöttem. :)

#61 - Játszd el, hogy telefonálás közben egy boríték hátára firkálgatsz!


Általában telefonálás közben nem szoktam ilyen művészi lenni :D

#62 - Csöppents ide valamit!


Ezzel az oldallal nagyon megszívtam, a végiglapozós videóban látni fogjátok, hogy az oldalakat túl hamar zártam össze, összeragadtak és szabályosan szét kellett tépni őket, így néhány folt és szakadás van rajtuk. :(

#63 - Ide egy találomra választott újságot ragassz!


A kedvenc újságom :)

#64 - Ez itt a bevásárlólistád helye

Ez pont a videó felvételének napján aktuális bevásárlólistám :D

#65 - Színezz a vonalakon kívül!

Nemrég szereztem meg Mike plüss változatát, és mikor merengtem a szobámban, hogy mit is rajzoljak ide, ránéztem Mike-ra, és egyből tudtam.

#66 - Ezt az oldalt az itasd át egy általad választott itallal!

A fekete felhőből egyből a Csillagainkban a hibára asszociáltam, és egy ilyen idézetes oldalt is szerettem volna rég, hát tessék. :)

#67 - Húzzál vonalakat menet közben!

Van egy ilyen "festmény" a szobámban, az ihlette ezt az oldalt, viszont nem volt itthon zsírkréta, így az arról lepotyogottakat kellett használnom, és sajnos nem a kívánt hatást értem el, mert a legtöbb kréta csak vizes-zsíros levet eresztett, nem színeset. Hát igen, gondolom az egész csomag volt 99 forint, nem egy nagy minőség. :D

#68 - Firkáld össze: a borítót. a címoldalt

Ez a kedvenc feladatom. :) Nagyon élveztem a megvalósítását.



(:

Hogyan tovább?

Vannak olyan feladatok, amelyek olyan egyszerűek és gyorsak, hogy felesleges erről videót feltennem, illetve kezdek kifutni az időből is, mert szeretném még szeptember előtt befejezni a naplót. Ezért már csak négy walkthrough videót teszek fel, és utána pedig egy egész végiglapozós videót az elkészült naplóról. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése