Nyírd ki ezt a naplót #28 - #41

Kattints a rózsaszín linkekre a videókhoz!


Már régóta szerettem volna egy hasonló rajzot csinálni, de nem tudtam, melyik oldalra. Hát ide készült.:)


Ezt egy kicsit elrontottam, leragasztottam a lapot pár helyen, hogy azok majd a kávéval leöntés után kávémentes helyek legyenek, de hát csak egy sima, százasboltos celluxszal ragasztottam le, így természetesen befolyt alá a kávé. :D Na mindegy, ez csak egy paca lett. :)



Végre elkészült a dupla oldal második része, annyira nem vagyok elégedett vele, de ilyen lett :)


(:


Ennek az oldalnak az elkészítése lett eddig a kedvencem. :)


Ide nem tudtam mit kitalálni, ez sült ki belőle. Semmiképpen nem akartam csak kitépni, és odaadni valakinek.


Ez az oldal rendesen előhívta a középiskolás emlékeket, mindig ilyesmiket firkálgattam, mikor unatkoztam órán.


Ez is egy középiskolás emlékből adódott, az egyik rajzórán ilyen projektet csináltunk, és úgy megtetszett, hogy meg kellett csinálnom.


Nos, ez sem úgy sült el, ahogy terveztem, mert ez eredetileg Umbridge akar lenni a Harry Potterből, de annyira nem lett felismerhető. :) 


Ez is egy olyan feladat, ami elég snassz és nem akartam csak simán egy lapot nyalogatni.


Megint a macska! Nem akartam a saját lábamat használni, és mivel jó meleg volt kint a teraszon, mikor videóztam, pont ott döglött. :)


:)


Rákentem :)


Sokat gondolkoztam, hogy csináljam meg ezt a feladatot, de a fagyasztásból, majd a fagyott lap beragasztásából elég sok víz szabadult volna fel, és nem akartam, hogy tönkretegye a többi lapot, ezért csak így fagyasztottam meg :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése