Nyírd ki ezt a naplót #21 - #27

A nagy mennyiségű feladat miatt úgy döntöttem, hogy most már szombaton és vasárnap is lesznek videók, valamint jövőhéttől napi két videót teszek közzé. Szeretném augusztus végére befejezni a könyvet (ami hamarabb kész lesz, mivel már a 40. videót szerkesztettem ma) és a videókat feltölteni, mert utána kezdődik az egyetem, és nem szeretném, hogy elvonja róla a figyelmemet bármi is, illetve vica versa, hogy az egyetem miatt elhanyagoljam a naplót. Szóval ennyi lenne. :)

#21 - Gyűjts pecséteket!


Ide sokat vacilláltam, hogy mit is tegyek, de mivel mostanában nagyon elmerültem a műkörmök világában, így úgy döntöttem, hogy géllakkokat próbálok ki ezen az oldalon, hiszen ez a könyv a saját személyiségemet tükrözi, aminek ez is a része. :)

#22 - Színezd be az egész oldalt!


Itt teljesen más kompozíciót szerettem volna elérni, de sajnos nem úgy jött össze, ahogy gondoltam. Sebaj, gyorsan kitaláltam egy mentőötletet, amit más lapon meg akartam csinálni, így ide kerültek a halacskák. :)

#23 - Ceruzával szúrd át az oldalon lévő lyukakat!


Ez sem a tervek szerint sikerült (hát igen, videózásnál előfordul - ha csak képeket mutatnék a kész képekről, még meglenne az újrakezdés lehetősége :)) de nekem tetszik, ami kisült belőle. Végül majd az oldal hátulját, ahol a virágszárak kibújnak, le fogom ragasztani és rajzolok rá valamit.

#24 - Ússzon ez a lap!


Ehhez nincs hozzáfűzni valóm, úszott a lap. :)

#25 - Állj ide!


Nem szerettem volna én ráállni, így pont kapóra jött a sáros lábú cicám. :)

#26 - Karcolj! Használj egy éles tárgyat!


Ebből nem sok minden látszik, mint utólag rájöttem, pedig egyáltalán nem volt ilyen sötét igazából. No mindegy, a kész napló végiglapozásában látni fogjátok. :)

#27 - Firkálj vadul, szertelenül, hanyag önfeledtséggel!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése