Nova Weetman: Legyen, ahogy akarod! - Pálya vagy dráma (Te döntesz #2)

Ha netballról van szó, Edie Thomas őstehetség, ám eddig csak hobbiból játszott, és hogy együtt lehessen legjobb barátnőjével, Tess-szel. Amikor viszont bekerül az állami csapatba, hirtelen a kézilabda lesz az élete középpontjában… 
Edie-nek lehetősége nyílik szerepelni az iskolai Rómeó és Júlia-musicalben, méghozzá Freddy partnereként, akiért ezer éve odavan, így viszont lőttek a helyének az állami csapatban. De vajon valóban a musical-e Edie igazi álma, és megbocsát-e neki Tess, amiért elszúrja élete legnagyobb dobását?
Vagy pedig Edie úgy dönt, irány a csapat, és minden figyelmét a játéknak szenteli, míg csak képbe nem kerül a szexi sportoló, Finn, aki totál elvarázsolja a lányt. Képes lesz-e Edie a pályán tartani a szemét, vagy teljesen a fiú hatása alá kerül?



A sorozat előző része nagyon tetszett, így alig vártam már a folytatást. Sem a sport, sem a színház nem az én világom, de érdekes volt az alapfeltevés, hogy Edie-nek ezek között kell választani. Az első választási lehetőségre kicsit sokat kellett várni, de mikor odaértem... hát nem tudtam dönteni. 

Egyrészt választottam volna Tess-t és a netballt, mert Edie annyit dolgozott érte, és ez egy maradandó döntés, nem olyan, mint a színdarab, ami lemegy, és kész. De a színházhoz nagyon húzott Edie szíve, és ezért ezt sem akartam elvetni. Végül elindultam a színház felé vezető úton... és akkor jött egy akkora csavar, ami egyrészt várható volt, de mégis nagyon meglepő... és megfogtam magam, visszafordultam, és elindultam a netballcsapat irányába. Végül bele-beleolvasgattam a színházas részbe, és az is jó lett volna, de örülök, hogy ezt választottam. :)

Szereplők


Freddy


Edie

Tess

Kedvenc idézetek

– Nem Freddy miatt akarok játszani a darabban… – Aha. Én pedig két szelet csokitorta helyett inkább brokkolit ennék!

Nem mintha sok tapasztalatom lett volna a fiúkkal; ez idáig egyetlenegyszer csókolóztam egy bulin, és mindössze tízéves voltam, szóval csak az maradt meg, hogy nedves volt és gusztustalan.

INFORMÁCIÓK:
Kiadó: Manó Könyvek
Megjelenés éve: 2016
Oldalszám: 288
Eredeti cím: Play the Game

★★★★★★★★★★ (10/10)

A bejegyzés a Manó Könyvek kiadó jóvoltából jöhetett létre. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése