Nyírd ki ezt a naplót! #16 - #20

#16 - Satírozz egy ceruzával!


Kiskoromban imádtam mindenféle limlomot átsatírozni, de nem volt most kéznél, csak egy pár pénzérme, így ez történt. :)

#17 - Rágódj rajta!


Hát, ezzel bajban voltam, mert szinte mindenki egy rágólufi-fújó lányt szokott ide rajzolni - ezért bedobtam egy kis extrát mellé.

#18 - Csomagolj valamit ebbe az oldalba!


Szerintem már rájöttetek, hogy kóros Harry Potter mániában szenvedek, így több HP témájú oldal is lesz még (illetve a Platform 9 3/4 befejezése is hátra van). A videó elkészülte után még finomítottam rajta, feltűztem rá az utasítást, és vettem rendes ragasztót, amivel odaragasztottam a levelet. :)

#19 - Ragasztószalagot ide!


Szeretem az olyan alkotásokat, mikor a modellek ruháit valami nem hagyományos anyagból készítik, most ez lett. :)

#20 - Ide gyűjts "W" betűket!


Ehhez nincs mit hozzáfűznöm - ja, de! Nagyon nehéz W-t találni az újságokban :O Ezért csaltam, és ezeknek kb. a fele fordított M betű XDDD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése