Harry Potter Would You Rather? | 3. kör

Régebben a molyon valaki kirakott egy Harry Potter would you rather? játékot, amit lefordítottam az angolul nem tudó molyoknak, és annyira megtetszett, hogy gondoltam, én is megcsinálom. Elég hosszadalmas, ezért több bejegyzésre tördeltem. :) Azoknak, akik nem ismernék a WYR-játékokat: A játék lényege, hogy két állítás közül kell választanod. Például: Inkább ennél fagyit vagy pizzát? :D Szabadon vihető, de sokat dolgoztam a fordítással, ezért forrásmegjelölést kérek. :)



Inkább interjúvoljon meg Rita Vitrol vagy ebédelj Peter Pettigrew-val?

Hát, igazából egyiket sem választanám szívesen. De ha muszáj, inkább ebédelnék Pettigrew-val, és hozzá sem szólnék, mint hogy szedje minden szavamat ízekre Rita Vitrol.



Inkább járnál a Durmstrangba vagy a Beauxbatons-ba?

A Roxfortba :D Egyik sem vonzó lehetőség, de már akkor inkább a Beauxbatons.



Inkább segítenél Hagridnak gondoskodni Bolyhoskáról, a háromfejű kutyáról vagy Aragógról, az óriási pókról?

Bolyhoskáról.



Inkább tegye tönkre a szobádat egy Fúria Fűz vagy kapj egy rivallót az anyukádtól az egész iskola szeme láttára?

Inkább a rivalló.



Inkább soroljon a Teszlek süveg a rossz házba, és maradj ott az egész Roxforti tartózkodásod idején vagy lakj Dursley-ékkel nyáron?

Inkább Dursley-ék.




Inkább válasszanak ki a Trimágus Tusára vagy végig kelljen menned azokon az akadályokon, ami a Bölcsek Kövéhez vezet?

Trimágus Tusa

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése