Harry Potter Would You Rather? | 2. kör

Régebben a molyon valaki kirakott egy Harry Potter would you rather? játékot, amit lefordítottam az angolul nem tudó molyoknak, és annyira megtetszett, hogy gondoltam, én is megcsinálom. Elég hosszadalmas, ezért több bejegyzésre tördeltem. :) Azoknak, akik nem ismernék a WYR-játékokat: A játék lényege, hogy két állítás közül kell választanod. Például: Inkább ennél fagyit vagy pizzát? :D Szabadon vihető, de sokat dolgoztam a fordítással, ezért forrásmegjelölést kérek. :)




Inkább tanulnál jóslástant Trelawney-tól vagy történelmet Binns professzortól?

Őszintén szólva mindkettő elég unalmas lehet, de akkor már inkább Trelawney.



Inkább lennél óriási, mint Hagrid vagy picike, mint Dobby?

Picike.



Inkább ebédelnél a Három Seprűben vagy ennél egy Molly Weasley-féle házi ebédet?

Semmi nem ér fel egy jóféle házi ebéddel.



Inkább lennél nagyon jó a kviddicsben vagy teljesítenéd nagy sikerrel az RBF vizsgákat?

RBF!! Utálom a kviddicset.



Inkább innál százfűlé-főzetet, Draco Malfoy hajszálával vagy Piton professzoréval?

Nem tudom, igazából teljesen mindegy.




Inkább szeretnél egy időnyerőt, mint Hermione vagy egy adag Felix Felicist, mint Harry?

Időnyerőt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése