Username booktag

Ez a booktag a Confessions of Clarissa blogról származik, és a lényege, hogy kicsit eljátszadozzunk a blogunk nevével. :)
Kihívottjaim: Vegazus, Anitiger


A blogom neve

Egy könyvfüggő vallomásai

A név jelentése

Nos, nincs kifejezetten nagy háttértörténete. Kellett egy név, és ez jutott eszembe. :)

A név betűinek száma

23

A 23. könyv a polcomon

Nos, mivel 5 könyvespolcom van, ezért mind az ötről kiválasztottam a 23.-at. Balról jobbra, fentről lefele számoltam :)


Olvastam?

Igen. A Wither-t mondjuk csak magyarul eddig. :)
A képekre kattintva elérhetők az értékeléseim.

Rakd össze a blogod nevét könyvek kezdőbetűiből!

Megpróbálom olyanokból összerakni, amiket már olvastam. :)

Elveszett lelkek (A. O. Esther)
Gombnyomásra (A. O. Esther)
You (Caroline Kepnes) <- Ezt magyarul olvastam. :)

Killer (Sara Shepard)
Ököl/Jog (Swati Avasthi)
NYeremény (Naomie Hay)
Vissza hozzád (Nicholas Sparks)
Fifty shades of Grey (E. L. James)
Üresek városa (Ransom Riggs)
Gombnyomásra 2. (A. O. Esther)
Grey (E. L. James)
Őfelsége pincére voltam (Bohumil Hrabal) <- Ezt nem olvastam, de nem találtam mást...

Virágot Algernonnak (Daniel Keyes)
A lány, aki távolról tökéletes (Holly Smale)
Legenda (Marie Lu)
Lucky (Alice Sebold)
One by one (Chris Carter)
Megtorlás (Gordon Reece)
Árvák vonata (Christina Baker Kline)
Semmi (Janne Teller)
Amíg élek (Jenny Downham)
Ivan, az egyetlen (Katherine Applegate)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése