S. J. Watson - A másik én

Végzetes vonzerő… online.

Milyen mélyen ismerhetsz meg egy másik embert? Meddig mennél el azért, hogy kiderítsd az igazságot valakiről, akit szeretsz?

Amikor Julia, a harmincas éveiben járó, látszólag átlagos életet élő brit családanya megtudja, hogy húga brutális gyilkosság áldozata lett, nincs nyugodalma, amíg meg nem leli a gyilkost. A kutatás azonban hamarosan saját, bűnös érzéki vágyainak felfedezésébe csap át. Miután megismerkedik egy veszedelmes idegen férfival az interneten, elveszíti önmagát… az uralmat a tettei felett… és talán mindent. Rendületlen válaszkeresésével pedig veszélybe sodorja a házasságát, a családját, sőt, az életét is.

A világsikerű Amnézia (korábbi címén Mielőtt elalszom) szerzőjének pattanásig feszült hangulatú, lélegzetelállító fordulatokkal teli új pszichológiai thrillere az online chatszobák és a cyberszex sötét útvesztőjébe vezeti az olvasót, ahonnan nincs kiút.

Ami erre a könyvre ránézve egyből feltűnik, az a nagyon király borítója, ami egyből megragadja az ember tekintetét. Aztán az író... mintha ismerős lenne valahonnan. Nos, ő az Amnézia című film/könyv szerzője is. Ehhez még nem volt szerencsém, de gondoltam, teszek egy próbát a másik regényével, és lám, nagyon tetszett.

Mivel elég erősen informatikus beállítottságú vagyok, imádom az ilyen internetes fórumos, chatelős, kiberbűnözős dolgokat. Így nem volt kérdés, hogy ez a könyv kell. Mindemellett belekeveredik egy izgalmas gyilkossági nyomozás is, ami még érdekfeszítőbbé teszi ezt a kötetet. Ja, és a fotográfia is szerepet kap a történetben, ami szintén nagy kedvencem. Szóval ez a könyv nekem lett írva, azt hiszem.


Tetszett, hogy a hangulat néha vidám, néha hidegrázós, néha pedig nagyon fülledt volt, és hogy igazából előre nem tudtam volna kitalálni, hogyan is fog alakulni a cselekmény. Remélem, ebből a könyvből is készítenek filmet. :)

Kedvenc idézetek

"Végül is mindnyájan erre törekszünk így vagy úgy. Hogy a legmegnyerőbb arcunkat mutassuk másoknak, és elleplezzük az igazi énünket, a lélek sötét bugyrait."


"Az idő kíméletlenül megy előre, és ez ellen nincs orvosság."


"– Megteszek mindent, csak ne hagyj el! 
Most én hajolok közelebb hozzá, és megfogom a kezét. 
– Nem is tudnálak elhagyni,"


"Vannak pillanatok, amikor a hallgatás többet ér minden szónál."


INFORMÁCIÓK:
Kiadó: Athenaeum
Oldalszám: 568
Eredeti cím: Second Life
Megjelenés éve: 2015

★★★★★★★ (10/10)

A bejegyzés az Athenaeum Kiadó jóvoltából jöhetett létre.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon ajánlom a másik könyvét. Én tavaly azt olvastam, és nagy kedvencem lett. Nekem még ehhez a könyvhöz nem volt szerencsém, de éppen most szereztem be. :)

    VálaszTörlés