Francine Rivers - Az ártatlanság gyermeke

A regényben három generáció nőtagjai néztek már szembe a történet alapjául szolgáló, vagy ahhoz nagyon közel álló belső küzdelemmel, jóllehet egyik sem tudott a másik bajáról. 
Dynah nagyanyja soha nem heverte ki a veszteséget, anyja pedig a becsületét veszítette el azelőtt az ember előtt, akivel leélte fél életét. 
Dynah magára hagyatva vőlegénye, családja, s az egyház által önnön erejére, hitére támaszkodva keresi a megoldást. Hosszú gyötrődés után hozza meg döntését, mintegy a három generáció vezekléseként, az élet javára. 
Nagy árat fizetett, de nincs más választása. Saját élete is ettől a döntéstől függ. 
E könyv története egy szörnyű, és az ember egész rég elfelejtettnek hitt fájdalmai, hazugságai. Dynah Carey, a hívő katolikus, az ígéretes jövő előtt álló diáklány, magára marad rettenetes kételyeivel. Egyedül marad jogával, hogy döntsön életről, halálról. De ami legális, az vajon jogos is egyben? 
Ez a megrendítően gazdag érzelemvilágú regény nem csupán a lehetséges abortusz érzelmi és erkölcsi kérdéseit veti fel. A válaszokat a főhőssel együtt mi olvasók is kutatjuk lelkünkben.


Alapvetően nagyon érdekesnek találom a témát, amit a regény feldolgoz, én is nagyon sokat gondolkoztam már ilyen kérdéseken, például hogy mit tennék, ha Dynah helyzetébe kerülnék egyszer. De még nem találtam választ.

Dynah példája mindenkinek erőt adhat, aki egy kicsit elveszítette az Istenbe vetett hitét, vagy aki egy nagyon nehéz döntés előtt áll. Személy szerint én nagyon sok erőt merítettem a történetből, gyönyörű és nagyon inspiráló volt.

Tetszett, ahogy hozzááll a témához és értekezik életről és halálról, de emellett nem száraz, hanem fikciós alapba helyezi a történetet. Nagyon ajánlom mindenkinek.


Dynah - ahogy én képzeltem el

INFORMÁCIÓK
Kiadó: Harmat
Oldalszám: 394
Megjelenés éve: 2014
Eredeti cím: The Atonement Child

★★★★★★★ (10/10)

A bejegyzés a Harmat Kiadó jóvoltából jöhetett létre.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése