Audrey Niffenegger - Hollókisasszony






Szellemes, fanyar humorú, gótikus stílusú, gyönyörűen illusztrált könyv egy lányról, aki a holló és a postás szerelméből fogant, és akinek idővel szűkös lesz az emberi test, ezért szárnyakat szeretne. Felnőtteknek írt történet a kirekesztettségről, a szabadság utáni örök vágyról, a határtalan szerelemről és a szeretet erejéről, mindez a világszerte népszerű Az időutazó felesége írónőjétől. Igazi irodalmi és képzőművészeti csemege, féltve őrzött, életünket végigkísérő meséink polcán a helye.





Az értékelés spoilereket tartalmaz!

Ez szerintem minősíthetetlen volt. Szeretem Niffeneggert, a Highgate temető ikrei konkrétan az egyik kedvenc könyvem a mai napig, de egyszerűen nem tudom megérteni, hogy 
  • milyen beteg ember szeret bele egy hollóba? 
  • hogy tud egy madár és egy ember gyereket csinálni? 
  • hogy fér bele egy gyerek egy tojásba? 

Én szerencsére nem vonzódom szexuálisan a madarakhoz, így nagyon távol áll tőlem ez a téma és valami nagyszabású metafora helyett csak az aberráltságot és a furcsaságot látom benne.

Megértem, hogy az egész nagyon…hogy is fogalmazzak.. A fülszöveg szerint „szellemes, fanyar humorú, gótikus stílusú…”, én mégis alig vártam, hogy vége legyen. Szerintem egyszerűen érthetetlen, humorról szó sincs benne és nagyon egyedülálló akar lenni, pedig csak egy ostobaság. Ja igen, és a mű címe, „Hollókisasszony” egyszer sem szerepel a könyvben *taps*

A másik meg az hogy 4490 forint 80 oldalért?

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ (0/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése