Showcase Sunday #71 // Milyen könyvek vannak a Kindle-mön?

Ezen a héten nem szereztem be semmit (sőt, 2016-ban sem), így nem tudok nektek mit mutatni. :) Ehelyett arra gondoltam, hogy megmutatom nektek, milyen könyvek vannak a Kindle-mön. :)


A teljes PLL sorozat

és még rengeteg más...

Mindenféle random ingyenes Amazonos könyvek:


És igen, az amazonosokon kívül a könyvek 98%-át kalózkodtam. Az vesse rám az első követ, aki még soha nem töltött le egy filmet, zenét vagy könyvet sem. Én legalább nem hazudok, bevallom, szoktam torrentezni. Ha ezért elpártoltok a blogtól, legyen. Viszont csak angol könyveket szoktam nagyrészt letölteni, mert ezek nem elérhetők könyvtári úton, megvenni pedig nem szeretném őket. Tudom, hogy e-könyvet is lehet legálisan venni, de ezt elég nagy hülyeségnek tartom. Elvből nem veszek ekönyvet, filmeket (Netflix, Videótár, stb.) és zenéket mert minek? Nem birtoklom, nem az enyém, csak egy fájl, amit megosztanak velem. Ha elromlik a gépem, ment a kukába a pénz. Tudom, tudom, ez illegális, és lopás, stb., de ha te még sosem töltöttél le semmit az internetről, akkor vagy nagyon nagyon becsületes vagy, vagy hazudsz. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése