Rachel Vincent - Add a lelkedet (Sikoltók #4)




Kaylee Cavanaugh sehogy sem tud zöld ágra vergődni Nashsel – úgy érzi, se vele, se nélküle nem megy. Ráadásul nem tehet úgy, mintha mi sem történt volna… Amikor azonban Nash volt barátnője is feltűnik a színen, kapcsolatuk végképp kiismerhetetlenné válik. Sabine ugyanis a fejébe veszi, hogy ha törik, ha szakad, visszaszerzi magának a fiút.

Csakhogy Sabine nem egy egyszerű, hétköznapi lány, hanem egy mára, a rémálmok eleven megtestesülése. Miközben áldozata alszik, a legmélyebb félelmeket is képes kiolvasni a lelkéből, hogy aztán rémálmokat szőjön belőlük. Sabine a rettegésből táplálkozik, és kész halálra ijeszteni Kaylee-t vagy akár az egész iskolát, hogy megkaphassa, amit – pontosabban akit – akar…


Régóta szemezek már a Sikoltók sorozattal, de eddig még nem mertem belekezdeni. Nem tudom, miért. De adódott egy lehetőség, hogy a Jaffa Kiadó jóvoltából elolvashattam a regényt, amiről azt mondták, hogy nem függ össze szorosan az előző részekkel, hát gondoltam, miért ne?

És őszintén szólva tényleg simán lehetett önállóan értelmezni, bár volt 1-2 apró részlet, amiben kötődött az előzményekhez. De ezek után biztos beszerzem a többi kötetet is, így ez nem lesz probléma.

Rachel Hawkins stílusa már az elején lenyűgözött, most már értem, miért szeretik annyian az írónő könyveit. Pörgősen, lendületesen ír, de mégis megvan a varázsa a szavainak és mindig belecsempész valami izgalmas dolgot az eseményekbe. Az ilyen könyveket szeretem én.

A kedvenc szereplőim Nash és Sabine nagy kedvenceim lettek a könyvben, de azért Kaylee-nek is voltak jó pillanatai.

Nem tudom, mit mondhatnék még, hogy ne spoilerezzek, de tényleg ajánlom ezt a könyvet mindenkinek. :)

Szereplők

Kaylee


Nash



INFORMÁCIÓK:
Kiadó: Jaffa
Megjelenés éve: 2015
Oldalszám: 346
Eredeti cím: My soul to steal

★★★★★★★★★★ (10/10)

A bejegyzés a Jaffa Kiadó jóvoltából jöhetett létre.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése