Tahereh Mafi - Ne érints (Ne érints #1)





Senki sem tudja, miért végzetes Juliette érintése, de a Regeneráció kormányának tervei vannak vele. És terveik között szerepel, hogy fegyverként használják a lányt. 

De Juliette-nek is megvannak a maga tervei. 
Soha életében nem volt szabad, ám végre felfedezi magában az erőt, hogy visszavágjon. És megtalálja a jövőt az egyetlen fiúval, akiről azt hitte, örökre elvesztette.

Tahereh Mafi delejes erejű első regényében egy emberfeletti erővel rendelkező lány egy hatalmi játszma közepén találja magát egy szánalmas világban, mely tele van vérpezsdítő szerelemmel, kábító gonoszsággal és a jövőt meghatározó választásokkal.



Be kell vallanom, hogy mikor kitört ez az óriási őrület az olvasók körében, amikor kiderült, hogy megjelenik a Ne érints sorozat eredeti borítóval, nem tudtam mire vélni a hypeot. Én már akkor felfigyeltem a könyvre, mikor még a régi magyar borítóval jelent meg, bár kétségkívül az új, gyönyörű egységes borító jóval meggyorsította a folyamatot, amelyben a könyv olvasásra került.

Ez a könyv...fantasztikus volt!! Nem is gondoltam volna, mikor belefogtam, hogy az Éhezők viadalához, a Beavatotthoz vagy a Matched-trilógiához hasonló disztópiát fogok kapni, így ez a tény nagy meglepetésként ért. De nagyon örülök neki, a sok nehezebb hangvételű regény után jó volt most egy kicsit kiszakadni ebből és egy jó kis ütős, tinis, világmegmentős trilógia kezdetét olvasni.

Már belekezdtem a második kötetbe, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a történetből, mert ez a kötet nagyon izgalmasan zárult le. Nem is gondoltam volna, hogy Mafi így meg tudja csavarni a dolgokat, nem számítottam erre a végkifejletre abszolút, és ez még csak az első kötet!

Ami szerintem nagyon különlegessé és egyedivé tette ezt a regényt, az a gyönyörű nyelvezet, amiért egyrészt elismerés Mafinak (Mafinek?), másrészt pedig a könyv fordítójának, Bozai Ágotának, aki tökéletesen átültette a mondatokat angolról magyarra, ezzel meghagyva a regény meghatározó stílusát.

Ami még nagyon tetszett, az a lehúzások, áthúzások, amik jól visszaadták azt a naplószerű hatást, amit Juliette írogatása keltett az olvasóban.

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi fog történni a következő részekben, de ha nem lesz valami olyasmi csalódásban részem, mint a Hűséges során, akkor a Ne érints sorozat az egyik kedvencem lesz. :)

Szereplők

Juliette Ferrars

Adam Kent

Yamamoto Kenji

Aaron Warren Andreson

James Kent

Kedvenc idézetek

"Az egyetlen dolog, amibe bele akarok fagyni, az ölelő teste."

"Megint mosolyog, a legszívesebben lefényképezném. Egész hátralévő életemben nézni szeretném az ajka ívét."

"Alig harminc centi helyet hagy közöttünk, és én huszonöt centire vagyok a spontán robbanástól."

"Olyan szélesen vigyorog, olyan kedvvel, olyan üdítően őszintén, hogy szinte villámcsapásként fut át a testemen. Valami csípi a szememet és megroggyantja a térdemet. 265 napja nem láttam mosolyt."

"Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült. Nem vagyok őrült."


INFORMÁCIÓK
Kiadó: Gabo
Megjelenés éve: 2015 (első megjelenés: 2013)
Oldalszám: 292
Eredeti cím: Shatter Me
A sorozat címe: Ne érints
A sorozat következő része: Ne keress

★★★★★★★★★★ (10/10)

A bejegyzés a Gabo Kiadó jóvoltából jöhetett létre


Szeretnél belekezdeni a trilógiába? Rendeld meg a három kötetet rendkívül kedvező áron a Gabo Kiadó webshopjából, 7470 forint helyett most csak 5490 forintért! :)

Tahereh Mafi: Ne érints – Ne keress – Ne félts - Akciós könyvcsomag
Kattints a képre a rendeléshez :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése