Keddi Top10 #100 - extra hosszú 100 pontos jubileumi Keddi Top10

Juhúú, idáig is eljutottunk! Elérkezett a Keddi Top10 rovat 100. bejegyzése, ami azt jelenti, hogy egy kicsivel több, mint 100 hete alapítottam a blogot. Őrület! És hogy ezt a jubileumot megünnepeljük, most egy különleges Keddi Top10-zel készültem, amiben végigmegyek az eddigi bejegyzések kérdésein/tételmondatain, és mindegyikhez kiválasztok egyetlen egy könyvet/személyt/akármit a szokásos tíz helyett. :) Ez persze nem lesz olyan izgalmas az utolsó 10 kérdésnél, mert valószínűleg ugyanazt fogom írni, mint az eredeti bejegyzésekben, de érdekes lesz visszanézni, hogy mondjuk az első keddi top10 kérdésére mit válaszoltam akkor, és mit most. Na, akkor kezdjünk is neki!



Egy könyv, amit muszáj volt elolvasnom, de tetszett


Legszokatlanabb név

Mini Cooper (David Levithan & John Green - Will&Will)

Legfélelmetesebb borító

7942858

Folytatás, amit leginkább várok

Papp Dóra - Tükörlelkek c. könyvének folytatása :)

Egy borító, amit megváltoztatnék


Leginkább ajánlom


Valami, amiért a leghálásabb vagyok

Ezer ilyen dolog vagyok, de a leginkább hálás a családom támogatásáért vagyok

2015-ös megjelenés, amiért majd meghalok


Az első könyv a téli TBR listámon


Kedvenc író, aki számomra új volt

Árvay Gréta

Leginkább karácsonyi ajándéknak vágyott könyv


A legjobb könyv 2015-ben


Célkitűzés 2014-re (helyett: az eredeti bejegyzésből megvalósított célkitűzések - oké, az 2014-re volt, de akkor is)

Szóval az eredeti lista, és ahogy állok vele:

Angol érettségi - duplán pipa, közép és emelt :)
Angol felsőfokú nyelvvizsga - coming soon, a nyári időpontról lekéstem :D
Még több olvasás - igen!
Boldogság - igen :)
Megtanulni németül - ebben csúfosan elbuktam, anya nem akar megtanítani :D
Megtanulni gitározni - erről el is feledkeztem
Elolvasni a Szent Johanna Gimit - WTF? Ezt biztos nem én írtam, ez valami tévedés XD
Elolvasni az összes könyvet a kis listámról. - Nem tudom, milyen listára gondolhattam...
Jobban odafigyelni a családomra - Pipa
Még több embert rászoktatni az olvasásra. - Pipa

Könyves világ, ahol nem élnék szívesen


Legnagyobb gyerekkori kedvencem


A legérdekesebb könyvcím


Akinek a legkevésbé lennék a helyében

Meg Loughlin (Jack Ketchum - A szomszéd lány)

A legsiratósabb könyv


A legfőbb indok, amiért szeretek blogger/könyvmoly lenni

az érzés, amit az olvasás ad nekem

Egy népszerű író, akitől még nem olvastam

Cassandra Clare - a legnépszerűbb író molyon, akitől még nem olvastam

Könyves világ, ahol a legszívesebben élnék

Hobbs birtok (A. O. Esther - Gombnyomásra)

Egy könyv, amit mindenképpen vinnék magammal egy lakatlan szigetre


A legjobb disztópia, amit valaha olvastam


Tavaszi TBR (helyett: őszi TBR)

  1. Kathryn Stockett - The Help
  2. Elizabeth Little - Amíg a lányod voltam
  3. Ransom Riggs - Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei
  4. A. O. Esther - Frigg rokkája
  5. Zavodni Gréta Virág - A szívem 1200-at ver egy perc alatt
  6. Cecelia Ahern - Amikor megismertelem
  7. Becca Prior - A tanítvány
  8. Peter James - Tökéletes emberek
  9. Harper Lee - To kill a mockingbird
  10. Robin Cook - Halálos kockázat

A bakancslistám első eleme

Eljutni a Harry Potter stúdióba Londonba

Egy könyv, amit el kell olvasnod, ha szereted az Éhezők viadalát


Egy fandom merchandise, amire a legjobban fáj a fogam


A legidegesítőbb szereplő

Annalise O'Brien (Sally Green - Half Wild)

A legkedvencebb könyvcímem


A legédesebb könyves szerelmespár

Kornél és Kriszti (Papp Dóra - Tükörlelkek)

El sem hiszem, hogy még nem olvastam


A legkedvencebb krimim


Egy könyv, amit soha nem fogok elolvasni



Egy könyv, amit bárcsak gyerekként olvastam volna



Egy könyv, aminek a megjelenését a legjobban várom



Egy női és egy férfi szereplő, akik után elnevezném a gyermekeimet

Természetesen ha nem magyar lennék :D Daisy (mint Daisy Buchanan A nagy Gatsbyből) és Elijah (mint Elijah az Elveszett lelkekből)

A legszebb szerelmi történet


most ez :)

Egy könyv, amit már rég megvettem, de még nem olvastam el



Egy könyv, amit ajánlottak nekem



A leggonoszabb női főszereplő


Ruth Chandler

Egy sorozat következő része, amit már nagyon várok/el akarok olvasni



Egy író, akinek a könyvét gondolkodás nélkül megvenném

A. O. Esther

A legrosszabb szereplőnév (női)

Victoria Van Dal (Sally Green - Half Wild - Vadság)

Egy szereplő, aki több figyelmet érdemelne

Metias Iparis (Marie Lu - Legenda)

A legjobb strand-olvasmány



A kedvenc awww pillanatom


spoiler! jelöld ki. Amikor Denmark a lányának nevezte Handfult mások előtt is.

Egy könyv, amit úgy érzem, hogy mindenki olvasott, csak én nem



Egy könyv, amit bármikor újraolvasnék



Egy könyv, amit csak a címe miatt vettem meg



Egy könyv, amit csak a borítója miatt vettem meg



Az eddigi olvasmányaim legnagyobb lázadója

Beatrice Prior (Veronica Roth - A beavatott)

A számomra leginkább vízválasztó könyv/író



Egy könyv, ami erős érzelmeket váltott ki belőlem



Egy könyv, ami már 1000 éve a polcon van és el kéne olvasni



A legzavarbaejtőbb olvasmányom



A kedvenc borítóm



A számomra legutálatosabb szereplő

Elena Lincoln (E. L. James - Grey)

A kedvenc íróm

A. O. Esther

A kedvenc kiadóm

Ebből nem tudok egyet kiemelni: Fumax, Ciceró, Gabo, Alexandra, Cartaphilus

A kedvenc főhősnőm


Sophiel

A legegyedibb könyv, amit olvastam



A legeslegnagyobb kedvenc könyvem

Óóó, ez kegyetlenség!! Egyszerűen nem tudok választani. De a jelenlegi kedvencem éppen ez:



A kedvenc szereplőm

Stella Blackwood (A. O. Esther - Gombnyomásra)

A kedvenc blogom

http://www.bookbaristas.org/

A kedvenc vloggerem

Sasha Alsberg, Katytastic, BangadyBangz

A kedvenc fantasy könyvem



A kedvenc könyvem az Alexandra kiadótól



A kedvenc könyvem a Fumax kiadótól



A kedvenc könyvem a Gabo kiadótól



A kedvenc könyvem a Ciceró könyvstúdiótól



A kedvenc könyvem a Könyvmolyképzőtől



Egy könyv, amit ajándékba adnék


A bátyámnak

Egy szereplő, akivel együtt ebédelnénk a suliban


Ellamara Rodriguez

Egy író, akitől több könyvet kell olvasnom

Chris Carter

Egy könyvsorozat, amit el akarok kezdeni

Libba Bray Gemma Doyle trilógiája

A kedvenc ifjúsági könyvem



A kedvenc angol szavam

Ez nem szó, inkább kifejezés: to be gone for good

A kedvenc könyves idézetem

"Mikor a teste a hálóba zuhant, csak egy szürke, elmosódott foltot láttam. Kihúztam a háló szélére. Kicsi volt a keze és meleg. És aztán ott állt előttem, alacsonyan, vékonyan, és egyszerűen, minden tekintetben jelentéktelenként – eltekintve a ténytől, hogy ő ugrott le elsőként. Ő, a Szerencsétlen volt az, aki először vállalkozott az ugrásra. 
Még én sem bizonyultam ilyen bátornak annak idején. 
Olyan szigorú volt a tekintete, annyira átható. 
Gyönyörűséges."
(Veronica Roth - A hűséges)

A legnagyobb könyves szerelmem

Sirius Black

A kedvenc angol nyelvű könyvem



A legrosszabb szereplőnév (ez is volt már egyszer, de akkor ez legyen férfi név)

Caine Truman (James Dawson - Say her name)

A legjobb dinamikus duó

Vane Weston és Audra Eastend (Shannon Messenger - Vihar szeli ketté)

A kedvenc disney hercegnőm


Ariel

A kedvenc alkalmazásom/weboldalam, ami segít a blogolásban

YouTube :3

A hely, ahol a legjobban szeretek olvasni

Buszon

Egy főgonosz, akit megértek

Jeanine Matthews (Veronica Roth - A beavatott)

Egy szereplő, akivel legjobb barátok lennénk

Sarah Grimké (Sue Monk Kidd - Szárnyak nélkül szabadon)

Egy könyv, amit a nyári szünetben fogok elolvasni (mivel épphogy vége a nyári szünetnek, így inkább az eredeti bejegyzést összehasonlítom azokkal a könyvekkel, amiket ténylegesen elolvastam :D)

Szóóval az eredeti bejegyzésben ezeket a könyveket tűztem ki célul a nyárra:
  1. Mats Strandberg & Sara B. Elfgren - A kör
  2. Ransom Riggs - Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei
  3. Kami Garcia & Margaret Stohl - Lenyűgöző sötétség
  4. Victoria Fox - Csábítások szigete
  5. Elizabeth Wurtzel - Prozac-ország
  6. Tatyjana Tolsztaja - Kssz!
  7. Robert Galbraith - Selyemhernyó
  8. Jean Boisson - A rózsaszín háromszög
  9. Jack Kerouac - Úton - Az eredeti tekerecs
  10. James Patterson - Suzanne naplója Nicholasnak
Ééés, ebből elolvastam: egyet! :D:D:D De gáz, Istenem. o_O De mentségemre legyen mondva, hogy a recenziók mellett nem sok időm van másra :) 

Egy szereplő, aki inspirál


Jane Forrester

A legrosszabb filmadaptáció


Egy szereplő, akit elfogadnék családtagnak

Molly Weasley (J. K. Rowling - Harry Potter)

A legnagyobb könyves rigolyám

Firkálás a könyvekbe

Egy könyv, amit bárcsak megfilmesítenének



A legbunkóbb férfi szereplő

Eric (Veronica Roth - A beavatott)

Egy könyv, ami több figyelmet érdemel



A kedvenc egy nap alatt elolvasós könyvem



Egy könyv, tele szép idézetekkel



Egy író, akivel szeretnék találkozni

A. O. Esther

3 megjegyzés:

  1. A 2. borítótól, kivert a frász... erre meglátom, hogy Ő a legfélelmetesebb borító. :D :D
    Ú, az a fandom merchandise! ♥

    VálaszTörlés
  2. Legkedvencebb könyvcím? :) Ennek igazán örülök! Már alig várom a könyvkritikát! :) Szép napot! Zavodni Gréta Virág

    VálaszTörlés
  3. Hú, ez tényleg hosszú volt de nagyon tetszett. ilyenkor sajnálom hogy nincs blogom, ezt én is kitölteném ha lenne.

    VálaszTörlés