2. blogaversary - ÓRIÁSI NYEREMÉNYJÁTÉK

Sziasztok! Eljött ez a nap is, két éves lett a blog. :) Amikor 2013 szeptember 27-én elindítottam a blogot, még nem gondoltam, hogy 2 évvel, 861 bejegyzéssel, 114936 oldalmegtekintéssel és 161 követővel később még mindig ennyire fogom szeretni azt, amit csinálok, és ennyire sikeres lesz a dolog, amit a saját szórakoztatásomra hoztam létre. És ezt nektek köszönhetem. :') Hogy megköszönjem, hoztam nektek egy szuper nyereményjátékot, ahol jobbnál-jobb dolgokat nyerhettek. Nézzük is, hogy mik azok. :)

A Cartaphilus kiadó (Alexandra Kiadócsoport) jóvoltából:

 

A Fumax Kiadó jóvoltából:

 

A. M. Aranth jóvoltából:

 
Mindkettő névre szólóan dedikálva az író által :)

Az Athenaeum Kiadó jóvoltából:

 

Illetve saját felajánlásból:

Harry Potter könyvjelzőcsomag (3 db könyvjelző)
Éhezők viadala könyvjelzőcsomag (3 db könyvjelző)
Könyvmolyos idézetes könyvjelzőcsomag (3 db könyvjelző)



És hogy mit kell tennetek ahhoz, hogy megnyerhessétek ezeket a csodálatos nyereményeket?
  • Lentebb találtok egy Rafflecopter dobozt, amiben a bizonyos feladatok elvégzésével esélyt szerezhettek a nyerésre.
  • Lesznek kötelező feladatok: a nyereményjátékot támogató kiadók Facebook oldalának likeolása például, illetve lesznek szabadon teljesíthető feladatok, amiket nem kötelező megcsinálni, de tovább növelheted az esélyeidet, ha megcsinálod őket.
  • Szóval olvasd el figyelmesen a bejegyzést, töltsd ki a Rafflecopter dobozt, és reménykedj, hátha Te nyered meg valamelyik nyereményt. :)
  • Minden nyereménynek lesz egy száma, ami alapján ki fogom őket sorsolni, ezért ne felejtsétek el a Rafflecopter-dobozba beírni a választott számotokat, 1-15-ig
A nyereményjáték fontosabb tudnivalói:
  • 2015. szeptember 27. 12 órától 2015. október 10. 12 órá-ig tart a nyereményjáték.
  • Eredményhirdetés: 2015. október 11-én.
  • A sorsolásban a Random.org és a Rafflecopter rendszere fog segíteni nekem.
  • Ha valaki csal, az ki lesz zárva a nyereményjátékból, és az elkövetkezendő játékokból is.
  • Vannak olyan opciók, amikor több változat közül választhattok. Ez a "Kérdezz ask.fm-en" és a "Hagyj kommentet..." opciókra vonatkozik. Itt dönthettek, hogy hányszor kérdeztek, illetve kommenteltek. Természetesen minél többször, annál nagyobb az esélyetek. Például ha kérdeztek 18-at és kommenteltek 20-at, akkor máris +6 esélyetek van. Ezt rettentő szigorúan fogom venni, mert könnyű ezzel visszaélni.
  • A sorsolás után e-mailben veszem fel a kapcsolatot a nyertesekkel, amennyiben valaki egy héten belül nem válaszol, új nyertest sorsolok.
  • A könyvjelzőcsomagok és az általam felajánlott két könyv kivételével minden könyvet az adott író/kiadó fog postázni.
  • Kérlek csak akkor jelentkezz, ha beleegyezel, hogy postázási adataidat egy bizonyos harmadik félnek (a nyeremény postázójának) kiadhatom.
  • Csak magyarországi címre postázunk!
  • Nagyon fontos, hogy minden nyertes 1 db könyvet/könyvjelzőcsomagot nyerhet, tehát összesen 15 nyertese lesz a játéknak.
  • Az is fontos, hogy a kötelező Facebook like-oknál a Rafflecopter csak azt írja ki, hogy látogassátok meg az adott oldalt, de a like kötelező!! Ellenőrizve lesz! 
Azt hiszem, ennyi lenne, de ha bármi kérdésetek van, kommentben, molyon, illetve az esztii.photo@gmail.com-on szívesen várom. :)

59 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönjük, nagyon jó nyereményjáték, szuper ajándékokkal :)
    Én mindegyiknek tudnék örülni és remélem szerencsém lesz :D
    Csak így tovább a blogolással!

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Ahogy szerintem sok mindenki, én is a nyereményjáték kapcsán találtam rád, de csodálatos a blog! Annyira szeretem, mikor egy ember jól tud könyvekről írni... (És ilyenkor mindig megesz a fene, mert fel tudjátok építeni a saját birodalmatokat, ráadásul nem is akárhogy. Taníts, mester!) Valami fenomenális, a designról nem is beszélve. :3

    Köszönöm a lehetőséget, maradni fogok, és kukkollak! :D

    VálaszTörlés
  3. Szuperek a nyeremények. Boldog blogszületésnapot! (Stella)

    VálaszTörlés
  4. Jó lenne megnyerni a Halálparancsot, vagy a Tűzpróbát. *-* De a Részbe ember sem lenne rossz ;)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók a nyeremények remélem sikerül megnyernem közülük valamelyiket !:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    A nyereményjáték kapcsán találtam rá a blogodra. Köszi a lehetőséget, rengeteg szuper nyeremény van! :)

    VálaszTörlés
  7. Hát én csak néha-néha szoktam felnézni a blogra, de amikor felnézek, akkor eltöltök legalább egy órát rajta. :D
    Amúgy még nem tudom melyik nyereményt szeretném leginkább. Persze legjobban könyvnek örülnék *-* De majd... kiderül. O.o Azért remélem nyerek ^^

    VálaszTörlés
  8. Szia, én azért szeretem a blogot, mert az itt lévő könyvlistákból szoktam kiválasztani it is olvassak.
    Én a MENEDÉK című könyvet szeretném Ann Aguirre. ♥

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok a 2 év évhez és a sikereidhez! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia, köszi a játékot, a Tűzpróba-Halálparancs-csomagot szeretném! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia! Tök szuper ez a nyereményjáték, remek ötlet. Ha valami csoda folytán nyerek, csak remélni tudom, hogy nem Éhezők Viadalás könyvjelző csomag jut nekem, mert akkor tuti sírva fakadok. Az az egyetlen a nyeremények közül, amit nem szeretek (vagy nem érdekelne).
    Köszönjük ezt a csúcs játékot!

    VálaszTörlés
  12. Szia , ez a nyereményjáték nagyszerűnek igérkezik .
    Jó lenne nyerni , bármelyik nyereményt szívesen fogadnám :)

    Lizz

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Köszi ezt a tök jó nyereményjátékot, rengeteg jó könyv van nyereményként, remélem szerencsém lesz :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!:)
    Elősször is boldog szülinapot. :D
    Köszönjük, hogy ilyen sok ajándékot van lehetőségünk nyerni.
    Az oldal amúgy szuper, csak így tovább. ;)

    Üdv: Kovács Niki

    VálaszTörlés
  15. Szia :)
    Nagyon tetszenek a posztjaid, adok a véleményedre, csak így tovább :)
    A A. M. Aranth jóvoltából csomagot szívesen megnyerném, de a Tűzpróba és a Halálparancs is felkeltette az érdeklődésem :) Lenne indokom belekezdeni a trilógiába :D

    VálaszTörlés
  16. Nagyon tetszik a blogod, így tovább! :)

    VálaszTörlés
  17. Köszönöm szépen a játékot, boldog szülinapot a blogodnak! :)

    VálaszTörlés
  18. Hűha, nem semmi nyereményjátékot hoztál össze! :))) Boldog blogaversaryt!
    Minek örülnék? A Halálparancsnak, bármelyik A. M. Aranth könyvnek vagy a Vér vér énekének :3 :)

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Szerintem nagyon jó a blogod, ez a nyereményjáték pedig valami eszméletlen. Igaz, hogy a felajánlott nyeremények közül néhány már megvan, de így is egy rakás olyat látok, aminek nagyon örülnék, többek között a Halálparancs, a Dobszó a ködben, a Harry Potteres és Az éhezők viadalás könyvjelzőcsomag... mind elférne nálam :) Remélem, szerencsém lesz.

    VálaszTörlés
  20. Csodálatos ez a nyereményjáték! Mindegyik nyereménynek van hely a polcomon. :3
    Fortuna igazán a kegyeibe fogadhatna,soha nem nyerek semmit. :D
    Hátha majd itt!

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Nagyon jó a blog :) Mint itt mindenki, én is imádom a könyveket, úgyhogy remélem, szerencsém lesz :)

    VálaszTörlés
  22. Szia!

    Nagyon boldog blogszülinapot! :) Ezzel együtt köszönkük a lehetőséget erre a fantasztikus nyereményjátékra! Még a könyvjelzők is fantasztikus ajándékok lennének főleg az Éhezők viadalás...persze azért egy könyvnek is nagyon örülnék, de az persze mindegy, hogy melyik, mert mind szuper!

    VálaszTörlés
  23. Nagyon örülök ennek a játéknak, remélem szerencsés leszek:)

    VálaszTörlés
  24. LoveRosie (Bencze Viki)2015. szeptember 27. 15:40

    Szia!
    Úúú, legjobban A vér énekét szeretném vagy a Dobszó a ködben-t. :)

    VálaszTörlés
  25. Úúúú...nagyon szeretnék egy Halálparancsot! *.*

    VálaszTörlés
  26. Szia! Úgy érzem nagyon sok ember nevében mondhatom azt, hogy fantasztikus blogot vezetsz, és mind nagyon hálásak vagyunk ezért a lehetőségért, amit Te ajánlasz nekünk. Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és amit elfelejtettem, a Menedékért oda-vissza lennék :D

      Törlés
  27. Én is a nyereményjáték kapcsán találtam ide, és nagyon tetszik, ahogy írsz, és a dizájn is szép! Hú, most teljesen belelkesültem. Partials, Partials!:) Köszönöm a lehetőséget, hogy játszhatok.:)
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    A Halálparancsnak örülnék a legjobban :) Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  29. Szia!

    Köszönjük a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  30. Először is boldog évfordulót! :) Köszönjük a játékot, és csak így tovább még sokáig. :)

    VálaszTörlés
  31. Szia! Eddig nem figyeltelek a molyon, és a blogodat sem olvastam, de most, hogy nézegettem, nagyon megtetszett! Csak gratulálni tudok hozzá! :) Én is gondolkoztam, hogy jó lenne egy blogot vezetni, de eddig még nem mertem belevágni. Nem vagyok fent instagramm-on és twitter-en sem, igazából nem is ismerem őket, ezért ott nem tudlak követni.
    A könyvek közül nagyon szeretném megnyerni, már ha én nyerek :D Dan Wells: Partials – Részben ember c. kötetét. Már nagyon régóta kíváncsi vagyok rá!!! Dan Wells könyveit nagyon szeretem, most következik majd a Nem vagyok sorozatgyilkos is :)

    VálaszTörlés
  32. Hű. Micsoda nagyszabású nyereményjáték:)

    VálaszTörlés
  33. Szia! :) Köszi a nyereményjátékot, én a Tűzpróbát szeretném nagyon megnyerni, de bármelyiknek örülnék! ;)

    VálaszTörlés
  34. Hát, ez aztán a nyereményjáték! Így tovább! :) A blog címe nagyon ötletes, tetszik. Eddig még nem követtem, a nyereményjáték kapcsán találtam el ide, de eddig bejön :D
    Hú, én is a Partials-t szeretném nagyon, de igazából bárminek örülnék, főleg egy szép kis könyvjelzőnek:)

    VálaszTörlés
  35. Szia bocsi véletlenül egyet elrontottam és amikor a twitter-es linket kellet kimásolni akkor mást ütöttem be... :/ Lehet ezt valahogy orvosolni?

    VálaszTörlés
  36. Szia! Nagyon tetszik a blogod :)

    VálaszTörlés
  37. Ez nagyon jó nyereményjáték a Partialst és a Halálparancsot már régóta el akarom olvasni, jó lenne megnyerni. :)

    VálaszTörlés
  38. Köszi a nyereményjátékot... valamelyik James Dashner könyvnek nagyon örülnék. :)

    VálaszTörlés
  39. Szia! Most találtam a blogodat és nagyon tetszik. Szívesen megnyerném bármelyik könyvet. :)
    További sok sikert!
    Zsófi

    VálaszTörlés
  40. Nagyon orulnek a Halalparancsnak vagy a Reszben embernek. :)

    VálaszTörlés
  41. Szia, először is Boldog szülinapot :-) fantasztikus nyereményjátékot hoztál össze. Tovabbi sikereket kívánok :-) :-D

    VálaszTörlés
  42. Én is azok közé tartozom akik a nyereményjáték végett bukkantam rád, ezzel egy új olvasót is szereztél. Nagyon tetszik a blog, a design, az értékelések, minden.

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    Gratulálok a két évhez!
    Beszéltünk molyon, hogy már megvan pár könyv, ezek lennének azok: Tűzpróba, Menedék, Részben ember, Dobszó a ködben. Remélem figyelembe tudod venni! :)
    A Liliom korára pedig már nagyon kíváncsi vagyok! Köszönöm szépen a lehetőséget!
    Évi :)

    VálaszTörlés
  44. Sziia!
    Nagyon jó kis nyereményjáték! Gratula a 2 évhez! További sok sikert a bloghoz! :)
    Netti

    VálaszTörlés
  45. Bakker, azok a csodálatos férfiak felkeltette az érdeklődésemet :D

    VálaszTörlés
  46. Szia, jó kis nyeremény játék ez kérem szépen.
    Gyakorlatilag a Menedéket leszámítva (mert az már megvan) bármelyik könyvnek nagyon örülnék ha megnyerhetném.
    Eddig nem kerültem kapcsolatba blogoddal, de szerintem rendszeres olvasója lehetek, csak így tovább

    VálaszTörlés
  47. Szia!

    Szuper a blogod és a nyereményjáték is :) Mindegyik ajándéknak nagyon örülnék, de főleg a Fertőzötteknek :)

    VálaszTörlés
  48. Micsoda bőkezű nyereményjáték! Csak így tovább a bloggal! :)

    VálaszTörlés
  49. Nagyon jó nyereményjáték,remélem szerencsém lesz :) És további sok sikert a bloggal...

    VálaszTörlés
  50. Köszönjük szépen a szuper játékot, bármelyik nyereménynek nagyon örülnék! :) *.*

    VálaszTörlés
  51. Szia!
    Nagyon ötletes ez a nyereményjáték. Az tetszik benne a legjobban, hogy nem csak 1 embernek van esélye győzni!
    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  52. Hali! :D
    Régóta figyelem a blogod, ugyan nem szoktam minden bejegyzést elolvasni, de azok mindig teljesen lekötik a figyelmemet. :) Tetszik a nyereményjáték, és további sok sikert szeretnék kívánni!

    VálaszTörlés
  53. Szia!

    Köszönjük szépen ezt a szuper nyereményjátékot és sok-sok nyereményt! :)
    Leginkább a Menedék c. könyvet szeretném, mert az régóta várólistás. :)

    Nagyon tartalmas a blogod, további jó blogolást és olvasást, írj még sok-sok kritikát! :)

    VálaszTörlés
  54. Szia! köszönöm szépen a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  55. Szuper könyvek, sokat nem olvastam közülük.

    VálaszTörlés
  56. A Fumax könyvek megvannak nekem, a többinek viszont nagyon örülnék.

    VálaszTörlés
  57. Szia!
    A Holdárnyék - sorozat első részének nagyon örülnék! :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés