Showcase Sunday #50 - Birthday Bookhaul! :)

Ez a bejegyzés most két okból is rendhagyó lett: az egyik az, hogy ez az 50. Showcase Sunday, a másik pedig az, hogy éppen a szülinapi könyveimet szeretném bemutatni, és ez a kettő így egy időpontra esett. Minden évben könyveket kérek minden szülinapra/névnapra/karácsonyra/akármire, amire ajándékot lehet kérni, mert egyszerűen nincs szükségem másra, akkor meg minek kérjek felesleges, haszontalan dísztárgyakat? :) Szóval hát most is kaptam egy pár könyvet ^^

A szülinapomra kaptam


Ezt a két könyvet a páromtól kaptam, a Help-re már régóta kíváncsi vagyok, magyarul is kívánságlistás volt, de most angol nyelvű könyveket akartam rendelni és valahogy összeakadtunk a Bookline-on. :) A másik pedig teljesen spontán, kosárkitöltő könyv volt, mert nekem olyan könyv kellett, ami ideér a szülinapomra, így csak az 1-2 nap alatt szállítósok jöttek szóba, és már kínomban nem találtam semmit, szóval megrendeltem ezt. Elég nagy csalódás volt, mert már elolvastam, de erről majd lesz bejegyzés is.

A Ne bántsátok a feketerigót! már a Lenyűgöző Teremtmények olvasása óta érdekel, de nem igazán fűlött hozzá a fogam, tekintve a rigolyámat (vagyis hogy nem olvasok nagyon népszerű könyvet, amikből már 1-200 idézetet kiírtak molyra, mert nekem az idézgetés az egyik lényeg az olvasásban...tudom fura). Szóval ilyen esetben jön a képbe a könyv angol nyelvű változata. És ráadásul az 50. évfordulós kiadás, gyönyörű!! A sógoromtól kaptam. :))

A képen látható gyönyörű szép tolltartót a párom szüleitől kaptam. ^^

Ezt az öt könyvet a szüleimtől és a nagyszüleimtől kaptam, nem tudom, hogy melyiket kitől, mert így szokott lenni, mindenki ad annyi pénzt, amennyit gondol, én megrendelem a könyveket és abból fizetem ki. Szóval ez ilyen közös ajándék. A többi pénzből meg egy gobelint tervezek venni. :) Így érettségi előtt XD
(Az első három már ezer éve kívánságlistás, az utolsó kettő pedig azért, mert  pofátlanul olcsók voltak. :))

Egyéb beszerzések a héten

Recenziók

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése