Havi összefoglaló #23 - Augusztus

Havi összefoglaló
Augusztus


Ezekről írtam augusztusban:
  • A. J. Arlidge - Ecc, pecc (Helen Grace #1)
  • Adam Mansbach - Go the f*ck to sleep
  • Barabás Zsófi - Moizer Zsuzsa: Mindenki tud rajzolni
  • Daniel Bănulescu - Csókolom a segged, Szeretett Vezérünk!
  • David Levithan - The lover's dictionary
  • Jackie Bouchard - Megmentőm, Maybe
  • James Dawson - Say her name
  • Lauren DeStefano - The Seeds of Wither (Chemical Garden trilogy #1,5)
  • Linwood Barclay - A sötét oldal
  • Madison Barlow - She's Mine
  • Papp Dóra - Tükörlelkek (Tükörlelkek #1)
  • Sara Shepard - Perfect (Pretty Little Liars #3)
  • Shannon Messenger - Vihar szeli ketté (Égszakadás #1)

A hónap értékelései:


★★★★★★★★★★ (10/10): 10
★★★★★★★★★✰ (9/10): 1
★★★★★★★★✰✰ (8/10): 0
★★★★★★★✰✰✰ (7/10): 1
★★★★★★✰✰✰✰ (6/10): 0
★★★★★✰✰✰✰✰ (5/10): 1
★★★★✰✰✰✰✰✰ (4/10): 0 
★★★✰✰✰✰✰✰✰ (3/10): 1
★★✰✰✰✰✰✰✰✰ (2/10): 0
★✰✰✰✰✰✰✰✰✰ (1/10): 1
✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰ (0/10): 0

Havi beszerzések:

Ajándékba kaptam

Ezeket a könyveket a páromtól és a sógoromtól kaptam a szülinapomra.

A fenti könyveket a szüleimtől és a nagyszüleimtől kaptam a szülinapomra, kivéve a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekeit, amit egy molyos ajándékozáson kaptam. :)

Ezt pedig a páromtól kaptam az 5. évfordulónkra. :)

Cseréltem


Recenziók

Köszönet a Gabo, Ciceró és Jaffa kiadóknak. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése