Showcase Sunday #39 és Havi Összefoglaló 20. - Május


Sziasztok! A mai napon a Showcase Sunday című rovatnak kellene lennie, amiben megmutatom, hogy mit szereztem be a héten, de mivel a héten EGY KÖNYVET SEM VETTEM :O, ezért egy nappal előrébb hoztam a májusi összefoglalót. :)


Ezekről írtam májusban:


  • A. O. Esther - Gombnyomásra 3. (Gombnyomásra-trilógia #3)
  • Christina Baker Kline - Árvák vonata
  • Holly Smale - A lány, aki mindig mindent félreért (Geek Girl #2)
  • James Lecesne - Trevor
  • John Green - Papírvárosok
  • Levia Anne - A múlt ára
  • Rachel Urquhart - A látnok
  • Sally Green - Half Bad - Fogság (Half Bad #1)

Interjúk:

Az elkövetkezendőkben elég sok interjút fogok hozni, hiszen most sok szerzővel vettem fel a kapcsolatot. A szerzők kiléte egyelőre maradjon meglepetés, ám akik követik az instagram oldalamat, már láthattak párat a nevek közül. :) Ebben a hónapban két szerzővel készült interjúmat tudtam elhozni nektek:
  • James Lecesne
  • Levia Anne

A hónap értékelései:

(0/10)  
« (1/10)
«« (2/10)
««« (3/10)
«««« (4/10)
««««« (5/10)
«««««« (6/10)
««««««« (7/10)
«««««««« (8/10)
««««««««« (9/10)

«««««««««« (10/10) - 8

A hónap beszerzései:

Csere


Recenzió

Köszönet az Alexandra, Cartaphilus és Scolar Kiadónak!


Ajándékba kaptam

A páromtól kaptam őket ajándékba a névnapomra. ^^

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése