Book Blogger Challenge Day #1


Sziasztok! Úgy döntöttem, hogy én is megcsinálom a 15 napos Book Blogger Challenge-et, amit már több külföldi blogon is láttam. A dolog lényege, hogy minden napra van egy kritérium, amire kell válaszolni/ami alapján bejegyzést kell írni. Nekem ez nem egybefüggő 15 nap lesz, mert vannak előre ütemezett bejegyzések is (keddi top10, Showcase Sunday, stb.), de minden szabad, nem állandó rovatos napra lesz egy kérdés. :)





1. nap - 15 könyves vallomás

  1. Számomra az olvasásban a legnagyobb öröm az idézetgyűjtögetés.
  2. Az idézetek száma határozza meg, hogy mit olvasok.
  3. Ha egy könyvből túl sok idézet van kiírva molyra, én nem olvasom el.
  4. Nem szeretem a nagyon népszerű könyveket (pl. Obszidián)
  5. Néha elítélek embereket azért, amit olvasnak.
  6. Imádok könyveket cserélgetni
  7. Több könyvet halmozok fel, mint amennyit el tudok olvasni.
  8. Van, hogy hetekig nincs kedvem blogolni, és van, hogy hétvégén megírok 50 bejegyzést.
  9. Ha nem tetszik a recenziós könyv, akkor is megpróbálok jót írni róla.
  10. Van 2-3 blogger, akiket gyűlölök.
  11. Sokkal többet gondolok könyvekre, mint az normális.
  12. Valamilyen szinten jobbnak érzem a blogomat a legtöbb blognál, mert minden nap posztolok.
  13. Mindegy, milyen keményen dolgozok, nem jön a várt eredmény, mert nem csinálok állandóan nyereményjátékokat.
  14. Részben a recenziós példányok miatt kezdtem el a blogot.
  15. A blog miatt ismerem a HTML programozás alapjait, és emiatt készülök informatikai pályára.

2 megjegyzés:

  1. Bár úgy veszem észre, hogy nagyon más a hozzáállásunk a blogoláshoz, azért örülök, hogy elolvastam, legalább tudok erről a kezdeményezésről. :) Érdekesnek tűnik a többi cím is, elképzelhető, hogy valamikor majd megcsinálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mire gondolsz az alatt, hogy más a hozzáállásunk?

      Törlés