Your Life in Books Tag

Ezt a Taget Tashapolis csatornáján találtam.

1. Keress egy-egy könyvet a neved kezdőbetűihez!

Nos, a családnevem M-el, az első keresztnevem E-vel, a második pedig R-el kezdődik, tehát:

  
éés ezek közül csak a Reached-et olvastam, a Maybe-t szeretném, az Esztelent pedig köszi, de nem ^^


2. Számold le a korodat a könyvespolcodon - melyik könyvhöz érkeztél?



3. Keress egy könyvet, ami a városodban/országodban játszódik!

Olyanról, ami érdekelne, és a városomban játszódik, nem tudok, ezért vagyok meglőve a Reading Challenge-nél. Tehát az országomban. Mondjuk Leiner Laura - Akkor szakítsunk című könyve, ami Budapesten játszódik



4. Keress egy könyvet, ami olyan helyen játszódik, ahova el akarsz jutni!

Bár már kétszer voltam Olaszországban, mégsem tudtam megunni, egyszerűen imádom. Ide szeretnék eljutni még legalább egyszer. Itt játszódik Cynthia Hand - Angyalsors c. könyve is.



5. Keress egy könyvet, aminek a borítója a kedvenc színedben pompázik!

Nincs kifejezetten kedvenc színem, mást szeretek lakberendezésben, táskában, cipőben, öltözködésben, kiegészítőkben, de akkor fogjuk rá, hogy a lila a kedvencem:


6. Melyik könyvvel kapcsolatban vannak a legkedvesebb emlékeid?

Természetesen a Harry Potter sorozattal. Ezeken, illetve ezekkel nőttem fel, és ezért nem lehetek elég hálás.



7. Melyik könyvet volt a legnehezebb elolvasnod?

Hű, például a régies nyelvezet miatt A nagy Gatsby egy kihívás volt, de élveztem minden percét. Viszont amin nagyon szenvedtem, az Piper Kerman - Orange is the new Black c. könyve volt.


8. Melyik az a könyv a TBR listádon, aminek az elolvasását nagyon nagy előrelépésnek fogod tartani?

Sarah B. Elfgren - A kör

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése