Marissa Meyer - Scarlet (Holdbéli Krónikák #2)



Cinder, a kiborglány kalandjai folytatódnak – éppen szabadulni próbál cellájából, de még ha sikerül is neki, ő lesz a Nemzetközösség legkeresettebb szökevénye. 
Eközben franciaföldön nyoma vész egy idős asszonynak, Michelle Benoit-nak, gyönyörű és makacs unokája, Scarlet pedig rendületlenül keresi. A vörös hajú francia szépséggel a nyomozása során egyre különösebb találkozások történnek. Megismerkedik Farkassal, az egyszerre vonzó és ijesztő pankrátorral, akivel együtt erednek a rejtélyek nyomába. De a rejtélyek csak sokasodnak, miután megismerkednek Cinderrel. 
Ahogy közös erővel próbálják megakadályozni, hogy Levana királynő végveszélybe sodorja a Föld teljes lakosságát, lassanként fény derül arra is, mi köze egymáshoz Scarletnek és Cindernek…




Istenem, de örülök, hogy a rajongók kikönyörögték, hogy megjelenjen a Scarlet. *-* Én akkor még nem olvastam a Cindert sem, így nem csatlakoztam hozzájuk, de szerintem a 2014-es év egyik legjobb ifjúsági könyve volt a Scarlet, így nagy öröm, hogy megjelenhetett. :)

Eleinte kicsit zavaró volt, hogy Scarlet szemszögéből indult a történet, mert kíváncsi voltam, mi történt Cinderrel. De aztán hozzászoktam, és ugyanúgy érdekelt már Scarlet szemszöge is. Farkassal remek párost alkottak mindvégig, attól a kis félreértéstől eltekintve is, amit itt most nem részleteznék.

Hihetetlen, hogy mennyi izgalmat tudott tartogatni ez a kötet is. Alig várom már, mi lesz a következő részben (aminek a címe Cress), és hogy fog a címadó szereplő, Cress kapcsolódni Scarlethez és Cinderhez. Még mindig imádom a tündérmese-feldolgozásos módszert, amivel Meyer dolgozik, egyszerűen zseniális.

Ja, és a következő részben még több Cinder & Kai jelenetet. *-*


Szereplők



Cinder


Farkas


Scarlet


Carswell Thorne


Kedvenc idézetek


"– Tudod, nekem elég jó orrom van a szerelemhez, és egyet mondhatok, a fickó nem utál téged. És bocs, de egy kiborgot meghívni a bálba? Elég tökös a gyerek! Én úgy alapból utálom az ilyen udvari bohócokat meg a kormánytagokat, de ez nem semmi húzás volt tőle, azt meg kell hagyni. 
Cinder felállt, és lelökte Thorne lábát a székéről, hogy szabaddá tegye az utat az ajtó felé. 
– Nem tudta, hogy kiborg vagyok. 
– Ne! Tényleg? – fordult utána Thorne. 
– Tényleg – vonult ki Cinder a szűk pilótafülkéből. 
– De most már tudja, hogy az vagy, és még mindig odavan érted."


"Nem vagy éhes? Mert én úgy hallom, hogy egy babkonzerv már türelmetlenül kiabálja a nevemet."


"– Ha igazi gentleman lennél, akkor nekem is rendeltél volna egyet. 
– Ha igazi hölgy lennél, akkor megvártad volna, amíg felajánlom."


«««««««««« (10/10)



INFORMÁCIÓK

Kiadó: Alexandra
Kiadás éve: 2014
Oldalszám: 496
Eredeti cím: Scarlet
Sorozat előző része: Cinder
Sorozat következő része: Cress
Sorozat: Holdbéli krónikák


A bejegyzés az Alexandra Kiadó jóvoltából jöhetett létre.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon lázba hoztál! Na nemár, most már ezt a könyvet is felírhatom a kívánságlistámra azt hiszem ez a kívánságlista dolog egy ördögi kör, hiába szerzek meg róla bármit is mindig új könyvek kerülnek rá.:')

    VálaszTörlés