Fanfiction Time 1. ~ @petalflower - Fifty Shades of Generation

Bár nagyon nem az én műfajom, de úgy tudom, hogy sokan közületek oda vannak a Fanfictionökért, nagy unalmamban jutott eszembe, hogy egyszer olvastam egy igen jó fanficet, és hát rendhagyó módon beszámolnék róla nektek. Nincs kiadva semmilyen formátumban, az írója nevét sem tudjuk, csak a felhasználónevét. de mindegy. :) Szóval @petalflower fanficje az alábbi linken érhető el:  

Fülszöveg: Fifteen year old Phoebe dotes on her over-protective but loving father, Christian Grey. But even she gets fed up with his over-bearing ways. What happens when Phoebe starts to fall for the wrong guy in Christian's eyes? Will she rebel against her father or give in to him? A carry on from Fifty Shades Trilogy exploring the teenage issues for the Grey Family. Explicit Content.*

~

Olyan fél éve olvastam ezt a ficet, mikor épp, hogy befejeztem az Ötven árnyalat trilógiát (olyan szeptember-október környékén) és még nagyon nem tudtam magam túltenni a történeten. Életem első és utolsó ficje volt. Hogy miért? Mert nem lehet letölteni, hogy mondjuk tabon/telefonon olvassam, vagy esetleg még nem jöttem rá, hogy hogyan kell. De lényeg a lényegben, hogy nagyon tetszett.
Alapból arról szól, ami a fülszövegben (és annak szabadfordításában a lap alján) található. Chris lánya, Phoebe elkezd randizni egy sráccal, ami Chrisnek nem tetszik. Ana és a fiuk, Teddy is próbálják meggyőzni az apát, hogy nem kell mitől félnie, Teddy még el is kíséri Phoebeot a randira. Aztán a végén kiderül, hogy mégis Chrisnek van igaza...

Erről ennyit. :)
Egy olvasást simán megér.

★★★★★★★★★★ (10/10)
_______________
*A 15 éves Phoebe imádja a túlságosan is védekező, de szerető apját, Christian Grey-t. De még neki is elege van a birtoklás-mániájából. Mi történik, amikor Phoebe a Christian szerinti rossz fiúba szeret bele? Lázadni fog az apja ellen, vagy engedelmeskedik neki? Egy epilógus az Ötven árnyalat trilógiához, amely a Grey család tinijeinek problémáit tárja fel előttünk. Felnőtt Tartalom!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése