Bookworm tag

A Bookworm tag lényege, hogy adott pár érzés, és ahhoz kell kapcsolni egy könyvet, amely a legjobban jellemzi ezt a szót. :) Forrás: X

Boldog
Egy könyv, ami boldoggá tett? Talán a Gombnyomásra A. O. Esthertől, mert örültem, hogy végre megkaparinthattam. :)
"giggly" - nem is tudom, olyan kacarászós, van ennek értelme? :D
A szürke ötven árnyalata.. nem gondoltam, mikor elkezdtem olvasni, hogy ilyen és az iskolában olvastam órán és OMG :D
Romantikus
Cecelia Ahern könyvei
Mérges
Veronica Roth-tól a Hűséges. Ilyen rossz befejezést!!
Szomorú
David Benioff - Tolvajok tele.. :(
Inspirált
Régebben én is fotóztam, így Kiera Cass könyveiben Maxon herceg visszahozta a kedvemet hozzá. :)
Motivált
Hülyén hangzik, de a Szürke ötven árnyalata ez is.. :DD Mert ugyebár Ana szerkesztő egy könyvkiadónál, a SIP-nél és én ekkor jöttem rá hogy na én ezt akarom...
Ijedt
Paul Finch - Ne sikíts! - Félelmetes élmény volt :D
Szép
Hogy egy könyvtől szépnek éreztem volna magam? Érdekes..
Szórakoztató
J. K. Rowlingtól a Kakukkszó
Adrenalinnal teli
Dan Wells - Nem vagyok sorozatgyilkos
Zavart
Julie Anne Peters - By the time you read this, I'll be dead. MI EZ A BEFEJEZÉS?? 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése