A to Z Book Survey

Az A-Z Book Survey-t szintén Vicky blogján találtam, és mivel köztudott, hogy imádok minden ilyesmi, jó mókának tűnő könyves játékot, muszáj volt megcsinálnom. :)

Author you’ve read the most books from:
Az író, akitől a legtöbb könyvet olvastam: J. K. Rowling (11 könyv :))
Best Sequel Ever:
Legjobb folytatás: Dan Wells - Romok
Currently Reading:
Jelenleg olvasom: James Dashner - Tűzpróba
Drink of Choice While Reading:
A kedvenc italom olvasáshoz: jázmin- vagy erdei gyümölcs tea.
E-reader or physical book:
E-book olvasó vagy valódi könyv: Mindenképpen valódi! Az e-bookok olyan személytelenek és kiguvad a szemem, mire elolvasok tíz oldalt..
Fictional Character You Probably Would Have Actually Dated In High School:
Az a szereplő, akivel szívesen jártam volna a gimiben: És ő is szívesen járt volna velem? :D Na jó, viccet félretéve.. Tobias Eaton vagy Christian Grey.
Glad You Gave This Book A Chance:
Örülök, hogy esélyt adtam ennek a könyvnek: Jay Asher - Tizenhárom okom volt. Elég sok lehúzó kritikát olvastam róla, de én személy szerint imádtam minden sorát. Nem értem az embereket...Ne hallgassatok senkire! :)
Hidden Gem Book:
Rejtett gyöngyszem (azt hiszem, így mondják magyarul): David Benioff - Tolvajok tele. Nem sokkal a megjelenés után kezdtem olvasni, amikor még semmilyen értékelés és vélemény nem volt róla, és ez a mai napig sem nagyon változott, amin csodálkozok, mert szerintem fantasztikus könyv. Mindenkinek el kellene olvasnia.
Important Moment in your Reading Life:
Az olvasó-léted fontos momentuma: Amikor elindítottam a blogot. A második legjobb döntés, amit valaha hoztam az életemben. A blogolás megváltoztatta, csodálatossá tette az életemet. Van valami, amivel napi szinten törődnöm kell, és ez erőt ad - mindemellett rengeteget kaptam a blogtól. Több íróval is szinte baráti viszonyba kerültem, rengeteg új embert ismertem meg, több száz könyvvel lettem gazdagabb a partnerkiadók jóvoltából, és mellesleg ösztönöz az olvasásra. Ezer és ezer kitalált világban jártam már, és még csak el sem mozdultam onnan, ahol vagyok. Az olvasás és a blogolás sokkal jobbá tette az életemet és annyi boldog pillanattal ajándékozott meg, amennyit el sem tudtam volna képzelni.
A másik ilyen pillanat pedig az, amikor írtam egy postot a kedvenc magyar íróimról és A. O. Esther másnap rám írt e-mailben. Azt hittem, megáll a szívem, még mindig alig hiszem el. *-*  
Just Finished:
Most fejeztem be: Paula Daly - Milyen anya az ilyen?
Kinds of Books You Won’t Read:
Olyan könyvek, amiket biztos, hogy nem fogok olvasni: Nem igazán kedvelem a vallásos és filozofikus könyveket, önsegítő könyveket és életrajzokat, humoristák által írt förmedvényeket, szóval ezekből a műfajokból egy-egy betévedhet véletlenül, de több biztos nem.
Longest Book You’ve Read:
A leghosszabb könyv, amit valaha olvastam: Justin Cronin - Szabadulás
Major book hangover because of:
A legdurvább book-hangoverem volt emiatt a könyv miatt: James Dashner - Az Útvesztő és J. K. Rowling - Harry Potter sorozata. Szerencsére az Útvesztőből még van 2 kötet. :)
Number of Bookcases You Own:
A könyvespolcaim száma: 4! :) (ez már azóta változott :):))

Az első könyvespolcom, félig tematikus :) : Bal felső polc: Ulpiusos könyvek, Jobb alsó polc: Könyvmolyképzős Vörös-pöttyös könyvek. Ja, és a jobb felső polc sarka a kialakulóban lévő Picoult-szentély. *-*


Sorozatpolcom. :) Sajnos még sok sorozatrész hiányzik, és már egy könyv sem fér be, úgyhogy valamely sorozatokat át kell helyeznem.. :((


Feláldoztam a DVD polcomat a könyvecskéimnek, ez is félig tematikus. :) Baloldalt az első, második polc Alexandra Kiadós, alatta könyvtári leselejtezett könyvek, jobb fent pedig angol könyvek. :) 


Friss kezdet. Már a tévé alatti polcot is ki kellett ürítenem a kicsikéimnek, de hát áldozatokat kell hozni sajnos... :D

One Book You Have Read Multiple Times:
Egy könyv, amit többször olvastam: Nem nagyon van időm újraolvasásokra, mikor egymást érik a jobbnál jobb könyvek megjelenései. Most terveztem újraolvasni a Csillagainkban a hibát a mozifilm előtt, de egyszerűen nem fért bele a szoros ütemtervbe.. :D Csak két sorozat van, amit többször olvastam: az Éhezők viadala és a Szürke ötven árnyalata trilógiák, mind a kettőt kétszer, a Szürkét angolul, az Éhezők viadalát pedig egyszer angolul, egyszer magyarul.
Preferred Place To Read:
Ahol legjobban szeretek olvasni: busz! Egyszerűen imádok a buszon olvasni, legszívesebben le se szállnék. Annyira jó! :) Egyébként meg ezen kívül az ágyban. A szabadban egyszerűen képtelen vagyok olvasni.
Quote that inspires you/gives you all the feels from a book you’ve read:
A leginspirálóbb/legszebb idézet egy könyvből: Igazából ez nem egy könyvből van, hanem egy versből, de jelenleg ez a kedvencem. Egyébként pedig Arany János Kertben című verséből származik:
"Kit érdekel más sebe? Elég a szívnek a magáé, elég, csak azt köthesse be."
Reading Regret:
Amit a legjobban bánok (a könyvekkel/olvasással kapcsolatban): Három ilyen dolog van: 1. Az, hogy sokszor a borító alapján ítélem meg a könyveket. 2. Hogy nem kezdtem el hamarabb olvasni. 3. Hogy elcseréltem Lauren DeStefano - Hervadás c. könyvét, pedig imádtam, csak épp hülye voltam.
Series You Started And Need To Finish (all books are out in series):
Sorozat, amit elkezdtem, de még nem fejeztem be (és már megjelent magyarul az összes része): Caster-krónikák, Ha maradnék. :)
Three of your All-Time Favourite Books:
Három a legeslegkedvencebb könyveim közül: Amik nem sorozatrészek? John Green - Csillagainkban a hiba, Jodi Picoult - Tizenkilenc perc és Daniel Keyes - Virágot Algernonnak.
Unapologetic Fangirl For:
Hihetetlenül nagy rajongója vagyok: Divergent-trilógia, Harry Potter, Éhezők viadala, Jodi Picoult, Dan Wells, Részlegesek-trilógia, Párválasztó, A Szürke ötven árnyalata, Útvesztő, A. O. Esther, John Green.
Very Excited For This Release More Than All the Others:
A legjobban várt megjelenésre váró könyv: Robert Galbraith - A selyemhernyó
Worst Bookish Habit:
Legrosszabb szokás (könyvekkel kapcsolatban): A borító alapján ítélés és a könyvek felhalmozása - cserélgetés, mikor már így is havi 20 recenziós könyv vár.. :D
X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book:
Indulj el a könyvpolcod bal felső sarkából, és nézd meg, melyik a 27. könyv!: Mivel négy polcom van, ebből hárman jó eséllyel van 27 könyv, ezért háromszor csinálom meg. :) És az eredmény:
  1. Sorozatpolc: A. O. Esther - Az Életfa
  2. Tematikus #1: Vivien Holloway - Pokoli szolgálat
  3. Tematikus #2:  Kathryn Taylor - A szerelem színei
Your latest book purchase:
A legutóbb vett könyvem: Rachel Hawkins - Démonüvet
ZZZ-snatcher book (last book that kept you up WAY late):
Az utolsó könyv, ami miatt sokáig fent maradtam: Veronica Roth - A Hűséges (este 11, de én ilyenkor már rég alszok, szóval ez valamiféle rekord.. :D)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése