The Book Buying Tag

meglepetés: ismét egy tag... :D Forrás: X

1. Hol veszed a könyveidet?
Nem nagyon szoktam venni, de ha veszek, akkor vagy a Könyvmolyképzőtől rendelek, vagy az Alexandrától. Könyvesboltban nem nagyon szeretek venni, mert ott drágább, és néha órákat vacillálok két könyv között itthon, amit ott nem lenne pofám megtenni. :D
2. Szoktál előrendelni? Ha igen, interneten vagy könyvesboltban?
Nem igazán...annyira el vagyok havazva, hogy örülök, ha azokat elolvasom, amik vannak nálam. Egyébként nem is tudtam, hogy a boltban is lehet...
3. Átlagosan hány könyvet veszel egy hónapban?
Csak akkor szoktam venni, ha születésnapom/névnapom/karácsony van, de olyankor is a szüleimtől kapom, csak én választok. Egyébként sosem szoktam venni (1-2 kivétel), szóval ilyen havi 0-1 max. :)
4. Jársz könyvtárba?
Igen :)
5. Ha igen, hány könyvet veszel ki egyszerre?
Változó...általában hatot, de ha nagyon sok van a kis listámon, akkor viszem a barátomat, és így az ő meg az én olvasójegyemmel összesen 12-t. :)
6. Mi a véleményed a könyvtári könyvekről?
Szeretem őket, mert ha nem tetszik, akkor visszaviszem, és nem verem a fejem a falba, hogy minek adtam pénzt érte.
7. Mi a véleményed a használt könyvekről?
Semmi bajom velük. Általában szoktam cserélgetni, azok is használtak, de nem zavar, amíg nem látszik nagyon és nincs teljesen hányinger állapotban. Szoktam turkálóban angol könyveket venni, azok is teljesen jók. :)
8. Ugyanott tárolod az olvasandó könyveidet, mint ahol az olvasottakat, vagy külön kupacban/polcon?
Persze. Úgyis tudom ránézésre, melyiket olvastam és melyiket nem.
9. El fogsz olvasni minden könyvet, ami a tiéd?
Remélem...bár őszintén megmondom, nem sok esélyt látok rá. Ugyanis szerencsére elég sok kiadótól kapok recenziós példányokat a blog lévén, amik jönnek-mennek. Ha elolvasom, amit megkaptam, megírom az értékelést, egyből jön a következő. És ez megy folyamatosan több kiadóval is, szóval a cserélt és vett könyveknek esélye sincs egyelőre. Túl nagy most a hajtás. :(
10. Mit csinálsz azokkal a könyvekkel, amikről úgy érzed, hogy nem fogod elolvasni/olvastad, de nem tetszett?
Elcserélem. :)
11. Adtál már ajándékba/adományoztál már könyvet?
Még nem.
12. Volt már olyan, hogy megszabtad magadnak, hogy az adott hónapban nem vehetsz könyvet?
A cserével voltam így. Mostanában nagyon elszaladt velem a ló, és már névről ismernek a postán. :D
13. Szerinted túl sok könyvet veszel?
Ismét csak azt tudom mondani, hogy inkább cserélek. De rengeteget...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése