The Taylor Swift Booktag

Ezt a taget Katytastic csatornáján láttam és hát igen, muszáj volt megcsinálnom. :)

1. We Are Never Ever Getting Back Together
Válassz egy könyvet vagy könyvsorozatot, amit a kezdetekben imádtál, de aztán rájöttél, hogy szakítanotok kell!

Veronica Roth-tól a Hűséges. A Beavatottat imádtam, a Lázadót is kedveltem a Hűséges...elvette az esélyt, hogy újraolvassam valaha is a trilógiát. :/

2. Red
Válassz egy könyvet piros borítóval!

Kiera Cass - Az Elit

3. The Best Day
Válassz egy könyvet, ami nosztalgikus érzéseket kelt benned!

Stephenie Meyer Twilight Saga-ja. Azóta rengeteg idő telt el, és mindenki utálja ezt a sorozatot, de engem nagyon jó dolgokra emlékeztet és az Újhold kivételével imádom.

4. Love Story
Válassz egy könyvet tiltott szerelemmel!

Sophiel és Elijah szerelme az Elveszett lelkek c. könyvből, A. O. Esthertől. Egy fiatal angyallány és egy sötét angyal szerelme. :)

5. I Knew You Were Trouble
Válassz egy könyvet, amiben hiába volt negatív egy szereplő, mégis imádtad!

Perselus Piton a Harry Potter és a Bölcsek kövéből. :)

6. Innocent
Válassz egy könyvet, aminek a befejezését valaki elrontotta neked!

John Green - Alaska nyomában c. könyve. Amikor még csak a Csillagainkban a hibát olvastam Greentől, a tumblr-ön találkoztam egy képpel, ami erősen spoileres volt az Alaska nyomában-ra nézve.

7. Everything Has Changed
Válassz egy szereplőt, aki jelentős fejlődésen megy keresztül a könyvben/könyvekben!

Sally Daniel Keyes könyvéből, Az ötödik Sally-ből.

8. You Belong With Me
Válassz egy könyvet, aminek a megjelenését a legjobban várod!

John Green - Paper towns :)

9. Forever and Always
Válassz egy kedvenc könyves szerelmet!

Kira & Samm szerelme Dan Wells Részlegesek-trilógiájában.

10. Come Back, Be Here
Válassz egy könyvet, amit nem szívesen adnál kölcsön, mert hiányozna!

Justin Cronintól a Szabadulás, mivel a páromtól kaptam a 18. szülinapomra és sajnos egy új könyvjelzőnek köszönhetően már van benne egy kisebb szakadás, nem szeretném, ha még rosszabbra fordulna az állapota.

11. Teardrops On My Guitar
Válassz egy könyvet, amin nagyon sokat sírtál!

Klisé lenne azt mondani, hogy a Csillagainkban a hiba, pedig ez így van, azon tényleg sokat sírtam. De mivel mindenkinél ez a legsiratósabb könyv, én választok egy másikat, Amy Winehouse posztumusz életrajzi könyvét, az Amy, a lányom-at. :(

12. Shake It Off
Válassz egy könyvet, amit akkor is imádsz, ha mindenki utálja, és nem érdekel, ki mit mond, lerázod magadról!

E. L. James 50 árnyalat trilógiája. Mindenki gyűlölködik: valaki azért, mert igazából nem ilyen egy normális BDSM kapcsolat (nos én nem tudom, milyen az, úgyhogy bocsi, de nekem tetszik), illetve hogy semmi cselekménye sincs...Hát persze, azért ha nem arra fókuszálsz, hogy fúj, szexjelenetek, akkor találsz benne egy izgalmas cselekményt. Nem érdekel, ki mit gondol, én akkor is szeretem ezt a trilógiát.

2 megjegyzés:

  1. Jó tagnek tűnik, lehet én is megcsinálom, ha "szabad rablás" van rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, csak tüntesd fel, hogy innen származik :) kíváncsi leszek a válaszaidra :)

      Törlés