Kiera Cass - Párválasztó-történetek (Párválasztó #0,5 & #2,5)







Mielőtt America Singert beválasztották a Párválasztóba… Szerelmesek voltak egymásba Aspen Legerrel, a Hatossal… Maxon hercegnek pedig egy másik lány volt a választottja… Ismerd meg a Párválasztó-trilógia előzmény történeteit és a főszereplők családfáját, valamint olvasd el a szerzővel készült interjút, és még sok minden mást!








A kötet többek között két kiegészítő történetet tartalmaz a Párválasztó világához, két különböző, nagyon is ellentétes szemszögből. Mindemellett tartalmaz még extrákat, de erről később. Úgy döntöttem, hogy a két történetet külön-külön fogom áttekinteni, hiszen két teljesen más időben, más emberek között játszódnak le.


A herceg

Be kell vallanom, hogy ezt a történetet én már olvastam elektronikus formában, angolul, szóval nagy meglepetést nem okozott másodszori olvasásra. Írtam is róla értékelést, itt tudjátok megnézni: link
Ettől függetlenül ismét élvezettel olvastam kedvenc szereplőm történetét. Tetszett, hogy sok kis részlet a helyére került és olyan dolgokat tudhattunk meg a Párválasztó kulisszatitkairól és Maxon előéletéről, amik szerintem kellettek a tökéletes Párválasztó élményhez.


A palotaőr

Akik olvasták az kötetekről szóló bejegyzéseimet, tudhatják, hogy nem vagyok oda Aspenért, habár be kell vallanom, hogy fontos szerepet játszik a történetben. Épp ezért vegyes érzelmekkel kezdtem neki a róla szóló novellának, ám kellemeset csalódtam és a végére kicsit meg is szerettem Aspent. Az ő szemén keresztül beleláthatunk America palotabeli életébe, a megpróbáltatásokba, amiken a kis emberek keresztülmennek a palota csillogásán túl, és egy őszinte, tiszta szerelem történetébe.


Szereplők


Maxon Schreave

Aspen Leger

America Singer

Marlee


Kedvenc idézetek



"Naná, akinek megvan mindene, amire csak vágyhat, vagy amire szüksége lehet, az nem fogja megérteni, miért akarja ugyanezt magának egy átlagember is."


"Amikor az ember szerelmes, a „minden” nem tűnik fontosnak."


"Hogyan leszek képes elviselni azt a pillanatot? Hogyan tudok majd ott állni, és közben rájuk vigyázni? A herceg olyan gyűrűt ajándékoz neki, amit én sosem engedhetnék meg magamnak, olyan életet, amilyen tőlem sosem kaphatna… és ezért Maxont az utolsó leheletemig gyűlölni fogom."


"Tudja, egyszer olvastam egy könyvet egy népcsoportról, ahol hagyomány volt a poligámia. Egy férfinak több felesége is lehetett. Őrület. Az imént töltöttem pár percet nyolc igencsak boldogtalan nővel egy szobában, és elképzelni sem tudom, miért vágyna bárki ilyen tapasztalatra – jegyeztem meg könnyeden, pedig az érzés nagyon is valós volt."


"Ő ugyanaz lesz nekem, ami anya mindig is volt apa számára: vigasz forrása, nyugalom, amely segít neki lehiggadni. Én pedig a védelmezője lehetnék, aki végigkalauzolja az életen."


"Mellkasomban mintha valami megrebbent volna, mintha váratlanul megcsapott volna egy kandalló vagy egy nyári délután melege. Az érzés egy pillanatra még velem maradt, s fura dolgokat művelt a pulzusommal."


"– Már nem illeti meg a „lady” cím – jegyeztem meg, mert biztosra vettem, hogy lefokozzák a legalsó kasztba. 
Lucy elgondolkodott. 
– Az a lány, aki az életét kockáztatja a szereleméért, megérdemli, hogy így szólítsák."


Extra Tartalmak

A kötetben megtalálható a két kiegészítő novellán kívül egy Kérdezz-felelek Kiera Cass-al, America, Maxon és Aspen családfája és családi háttere, a Párválasztóban résztvevő lányok és a kasztok megnevezése és a sorozat hivatalos lejátszási listája. Ezekből a zenékből szedegettem össze nektek egy párat. :)

Sarah Bareilles - Fairytale

Paramore - All I wanted

Jason Mraz - I won't give you up

Kelly Clarkson - You found me

Paramore - That's what you get


Hírek a Párválasztóról

A hozzám hasonló elvetemült Párválasztó rajongók, akik nyomon követték Kiera legutóbbi Unlock Event-jének az eseményeit, vagy esetleg itt a blogon találkoztak a nagy hírrel, azok tudhatják, hogy Kiera újabb kötetekkel készül bővíteni az eddigi trilógiát. A következő kötet címe a The Heir, vagyis Az Örökös lesz, ami Maxon és America utódjáról fog szólni. Nemrég kiderült az örökös neme, és egy kis meglepetés is, hiszen az örökös nem más lesz, mint örökösök, ugyanis Maxon és America elsőszülött gyermekei egy fiú és lány ikerpár lesznek. :):):) 

 


Tehát még koránt sincs vége a történetnek az Igazival, hiszen még két kötettel, és két kiegészítő novellával bővül a történet. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én már tűkön ülök. ^^

 


★★★★★★★★★★ (10/10) - Párválasztó rajongóknak kötelező!

A bejegyzés a Gabo Kiadó jóvoltából jöhetett létre.


Rendeld meg a sorozat eddig megjelent köteteit 15% kedvezménnyel a Gabo Kiadó Webáruházából!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése