The Ultimate Book Tag

Még egy Book Tag...micsoda meglepetés!! Ezt éppen Bookables csatornáján találtam. :D

1. Nem szoktál "tengeri beteg" lenni a kocsiban való olvasástól?
A kocsiban nem nagyon szoktam olvasni, mert ott van kivel beszélgetni, inkább buszon - viszont attól még nem voltam..Egyszer vonattal mentünk fel Pestre, na akkor elég rosszul voltam a folyamatos zötykölődéstől..
2. Melyik író stílusa tetszik a legjobban, és miért?
Hű, sok ilyen van...De inkább kiemelnék kettőt: A. O. Esther és Gillian Flynn. Az előbbi annyira angyalian, annyira gyönyörűen ír, hogy minden sorát élvezet olvasni, míg az utóbbi szarkasztikus humora minden művét belengi és mindemellett a történetszövése is nagyon izgalmas.
3. Harry Potter vagy Alkonyat?
Mindenképp Harry Potter!! Az Alkonyatot is szeretem, nincs vele semmi bajom, de fel sem érhet a HP nyomába.
4. Van könyves táskád?
Van, mégpedig olyan, amivel a könyvtári könyveket hozom-viszem. :) Ilyen:


5. Meg szoktad szagolni a könyveket?
Abszolút! Megszagolom őket, és olyan érzés, mintha semmi baj nem történhetne és nemsokára egy nagy kalandra indulnék.
6. Melyik könyved imádtad, miközben olvastad, de aztán rájöttél, hogy mégsem annyira jó?


Nem igazán tudtam dönteni, mert ilyen még nem fordult elő velem, de ha mindenképp muszáj választani, akkor a Lenyűgöző teremtmények.



7. Vannak vicces könyves történeteid gyermekkorodból?
Nincsenek :D
8. Melyik a legvékonyabb könyv a polcodon?



9. Melyik a legvastagabb könyv a polcodon?



10. Olyan jól írsz, ahogyan olvasol?
Nem hinném. :D Van egy pár ötletem, de lusta vagyok nekikezdeni az írásnak, mert félek - hogy már valaki írt erről, hogy nem kell majd senkinek..
11. Mikor kezdtél el olvasni?
Úgy komolyabban 2012-ben.
12. Melyik a kedvenc tantárgyad az iskolában?
Magyar, matek, angol. :)
13. Képzeld el, hogy kapsz egy könyvet ajándékba - de utálod. Mit teszel?
Általában nem szoktam olyan könyvet kapni, amit nem én választok ki, de ha ilyen történne, várnék egy kicsit, aztán eladnám vagy elcserélném.
14. Melyek az Éhezők viadalához és Harry Potterhez hasonló könyvek?
Az Éhezők viadalához a legjobban talán a Battle Royale hasonlít (ugyanaz az élet-halál verseny sztori, csak japán diákokkal), illetve felületesen hasonlít rá az összes disztópiás mű (Tiszták, Legenda, Részben ember, Beavatott, stb.) A Harry Potterhez hasonlóval még nem igazán találkoztam, viszont Rachel Hawkins Hex Hall-ja eléggé hasonlít, mert egy boszorkány-iskoláról szól. Talán még ide sorolnám a Cimmeria titka és a Storm és Sky című könyveket, bár nem teljes az átfedés köztük. 
15. Milyen rossz szokásod van, miközben blogolsz?
Nehezen tudom rávenni magam, hogy megírjak pár bejegyzést néha, még akkor is, ha nagyon tetszik a könyv. Néha rám jön egy ilyen anomália, és akkor hetekig áll egy-egy értékelés vázlatként. Valamint nem tudom, mennyire rossz szokás, de imádom
16. Vámpírok vagy tündérek?
Tündérekről még nem olvastam, vámpírokról pedig csak az Alkonyatban, úgyhogy 
 
17. Alakváltók vagy angyalok?
Angyalok!!! 
18. Szellemek vagy vérfarkasok?
Hű nemtudom...a vérfarkasokat utálom az Alkonyatos Jacob miatt, szellemekről viszont még csak a Rossz lányok nem halnak meg-ben olvastam, szóval inkább szellemek. :)
19. Zombik vagy vámpírok?
Zombik (Eleven testek) :)
20. Szerelmi háromszög vagy tiltott szerelem?
Nem olvastam még tiltott szerelemről (kivéve Rómeó és Júlia), úgyhogy szerelmi háromszög. :)
21. Teljesen romantikus könyvek vagy akciódús könyvek romantikus szállal?
Inkább a második. A romantikus könyvek a frászt hozzák rám néha. :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése