Opposites #Booktag



Ezt a taget egy youtubeos vlogger, readybyzoe csatornáján találtam, és mivel tudjátok, hogy nagyon szeretem a tageket, így muszáj volt megcsinálnom. :)






1. Az első könyv, amit megvettél/Az utolsó könyv, amit vettél


  • Az első könyv, amit megvettem: Craig Clevegner - A gumiember
  • Az utolsó könyv, amit megvettem: Sophie McKenzie - Close my eyes
 

2. Egy olcsó könyv/Egy drága könyv

 

3. Egy könyv, amiben férfi a főszereplő/Egy könyv, amiben nő a főszereplő


 

4. Egy könyv, amit gyorsan elolvastál/Egy könyv, amit sokáig olvastál 


  • Amit gyorsan elolvastam: Erin Jade Lange - Zsír (Egy délután alatt elolvastam, ami az oldalszámhoz képest jó :))
  • Amit sokáig olvastam: Swati Avashi - Ököl/jog (Még mindig olvasom, mert mindig csak akkor veszem elő [ebook], amikor szárítom a hajam, és aközben olvasom, így elég lassan haladok vele)
 

5. Egy szép borító/Csúnya borító


 

6. Hazai könyv/Nemzetközi könyv

 

7. Vékony könyv/Vastag könyv


8. Kitalált történet/Igaz történet

 

9. Romantikus könyv/Akciódús könyv

 

10. Egy könyv, ami boldoggá tett/Egy könyv, ami miatt sírtál

 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése