Keddi Top10 52. - Top10 "vízválasztó" könyv/író

Top10 "vízválasztó" könyv/író
Vagyis olyan könyvek/írók, amik/akik miatt elkezdtem valamit/megváltoztatott valamit

  1. E. L. James - Fifty shades of Grey (ami miatt elkezdtem olvasni)
  2. Suzanne Collins - Az Éhezők viadala (ami miatt elkezdtem disztópiát olvasni)
  3. A. O. Esther - Elveszett lelkek (ami miatt másképp kezdtem nézni a magyar kortárs irodalmat)
  4. Lauren Oliver - Delírium (ami megváltoztatta a nézetemet a nagyon népszerű könyvekről)
  5. J. K. Rowling - Harry Potter és a Bölcsek köve (ami teljes mértékben megváltoztatta az életemet)
  6. Paulo Coelho - Brida (ami miatt rájöttem, hogy Coelho túlértékelt)
  7. Elizabeth Haynes - A lélek legsötétje (ami miatt megszerettem a krimiket)
  8. Ally Condie - Matched (ami által megismertem egy fantasztikus költőt, Dylan Thomast)
  9. J. A. Redmerski - A soha határa (ami bebizonyította, hogy képes vagyok elolvasni egy egész könyvet ebookban a telefonom pici képernyőjén.. :D)
  10. Alina Reyes - A hentes (ami bebizonyította, hogy az irodalomnak is vannak kiemelkedően undorító alkotásai)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése