Inside & Out Booktag

Az Inside&Out taget Vicky blogján találtam, és gondoltam, mivel úgyis közismert a booktag-függőségem (létezik ilyen szó?), ezért muszáj megcsinálnom. :) Mivel a tag eredeti nyelve angol, ezért nem garantálom, hogy ki fog jönni az INSIDE-OUT kifejezés.



Inside flap / Back of the book summaries: Too much info? Or not enough (Discuss)
Fülszövegek: Túl sok információ/Túl kevés? Melyik a jobb? Igazából mindkettő elég bosszantó, de mivel molyon szoktam először elolvasni, mit írnak a könyvről, ezért annyira nem fontos. De ha választani kell, inkább legyen túl sok.
New book: What form do you want it in? Be honest: audio book, e-book, paperback, or hardcover?
Új könyv: Milyen formában szeretnéd? Hangoskönyv, e-könyv, puha- vagy kemény borítós? Nálam hangoskönyv maximum takarításhoz, ebook pedig csak az unalmas iskolai órákra jöhet szóba. Ragaszkodom a papírformátumú könyvhöz, és jó, ha kemény borítós, mert nem törik a gerince. :)
Scribble while you read? Do you like to write in your books, taking notes, making comments, or do you keep your books clean clean clean? (Tell us why)
Szeretsz beleírni a könyvekbe, jegyzetelni vagy nagyon vigyázol a könyveidre? Miért? Nem szoktam beleírni a könyvekbe, Isten ments! Ha jegyzetelni akarok, vagy a telefonomba írom, vagy post-it-et használok.
In your best voice, read for us your favourite first sentence from a book.
Olvasd fel nekünk a kedvenc első mondatodat! A Privet Drive 4. szám alatt lakó Dursley úr és neje büszkén állíthatták, hogy köszönik szépen, ők tökéletesen normálisak.
Does it matter to you whether the author is male or female when you’re deciding on a book? What if you’re unsure of the author’s gender?
Számít a könyvválasztáskor, hogy az adott könyvet férfi vagy női író írta? Mi van akkor, ha nem vagy biztos benne, hogy az író férfi-e vagy nő? Egyáltalán nem számít. :)
Ever read ahead? Or have you ever read the last page way before you got there?
Előre szoktál olvasni? / Elolvastad-e már az utolsó oldalt előre? Nem igazán szoktam de néha véletlenül megesik, főleg ha például egy fejezet utolsó oldalát olvasom, és mivel a fejezetek általában csattanóval érnek véget, mindig a fejezet utolsó mondatát elolvasom, és ilyenkor olyan fegyelmezetlennek érzem magam.. :D A múltkor a Virágot Algernonnakkal jártam úgy, hogy kerestem a hátuljában valamit, és véletlenül megláttam egy spoilert.. :D

&

Organized bookshelves, or outrageous bookshelves?
Rendezett vagy össze-vissza könyvespolc? Mindenképpen rendezett!! :)
Under oath: have you ever bought a book based on the cover (alone)?
Volt-e már példa arra, hogy csak a borítója miatt vettél meg egy könyvet? Persze rengetegszer, bár erre nem vagyok büszke. De szerintem mindenki így van vele. :)
Take it outside to read, or stay in?
A szabadban vagy bent a házban szeretsz jobban olvasni? Elég népszerűtlen vélemény, de bent a házban. A szabadban nem lehet kényelmesen elhelyezkedni, sok a bogár, a nap belesüt a szemembe, és a többi...de a buszon olvasás a mindenem. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése