Can't wait 11.


Egyszerűen szükségem lenne egy időnyerőre, mint Hermionénak, hogy állandóan olvashassak. Tudom, hogy a várólista majdnem minden moly életének egy gyenge pontja, és engem nem is zavar, ha a vett/cserélt könyveim hegyekben állnak, mert mindennek meglesz az ideje. De most, hogy folyamatosan kapom a frisseket előkészületben levő könyvekről, egy kicsit magamba zuhantam, mert jelenleg 16(!!!) recenziós könyv van nálam és nem haladok velük sehova, pedig annyi könyv jelenik meg mostanában, hogy nagyon jó lenne minél hamarabb a végükre érni. :) Tudom, hogy ez csak egy ilyen kis "first world problem", de konkrétan a falat kaparom attól, hogy nem olvashatok mindent egyszerre, mert mindent el akarok olvasni, most azonnal, de belefogtam egy majdnem 900 oldalas könyvbe és mivel nincs több órám olvasni naponta, csak úgy fogynak a napok, a könyvben meg alig-alig haladok. És ez elszomorító. Na de mindegy, idővel minden másképp lesz, csak aggódom, hogy a suli miatt még kevesebbet fogok tudni olvasni... Na de inkább nézzük, miért is jött létre ez a bejegyzés. Azért, mert meg akartam nektek mutatni, hogy milyen szupi kis könyvek jelennek meg még ebben az évben, kiadókra lebontva (csak azok a könyvek, amiket én várok..) és hogy ösztönözzem magam, hogy olvasni-olvasni-olvasni. :)
~



Alexandra Kiadó






Athenaeum

 

 

Cartaphilus





Ciceró



Gabo







Könyvmolyképző









Manó Könyvek





Scolar



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése