The Ultimate Book Q&A

Forrás: X



1. Melyik a kedvenc borítód?


2. Mit olvasol éppen?
Papír alapú könyvben a Kakukkszót Robert Galbraithtól (J. K. Rowlingtól.. :D), ebookban pedig Chris Cartertől a One by One-t.
 

3. Mit fogsz olvasni ezután?
Papír alapúban szerintem vagy Gabriel Garcia Marqueztől a Memories of My Melancholy Whores-t, vagy pedig Jodi Picoult-tól a Sorsfordítókat. Ebookban pedig David Levithan és Rachel Conh könyvét, a Dash and Lily's book of dares-t. :)
      

4. Melyik az az 5 könyv, amit mindig is el akartál olvasni, de még nem sikerült?
  1. Bret Easton Ellis - Amerikai psycho
  2. Hubert Selby - Rekviem egy álomért
  3. Barbara Ann Kipfer - 14,000 things to be happy about
  4. Agatha Christie - Tíz kicsi néger
  5. Cassandra Clare - Csontváros
5. Milyen magazinok vannak most a szobádban?
Csak az Alexandrás Könyvjelző magazinok. :)
6. Melyik a legrosszabb könyv, amit valaha olvastál?
Hú, volt egy pár... 

  • Alice Clayton - Faldöngető
  • David Almond - A vadóc
  • Anna Gavalda - 35 kiló remény
  • Alina Reyes - A hentes
  • Karen Joy Fowler - A Jane Austen könyvklub
  • Candace Bushnell - Szex és New York
  • J. D. Salinger - Zabhegyező
  • Meg Rosoff - Majd újra lesz nyár
  • Jostein Gaardner - Tükör által homályosan 

7. Melyik az a nagyon népszerű könyv, amit te személy szerint utáltál?
Zabhegyező, Majd újra lesz nyár, Delírium
8. Melyik az a könyv, amit kb. mindenkinek ajánlasz?
Útvesztő, Harry Potter könyvek, Éhezők viadala!!!
9. Melyik a három kedvenc versed?
  1. Dylan Thomas - Csöndben ne lépj...
  2. Radnóti Miklós - Bájoló
  3. Arany János - Kertben
10. Honnan szerzed be a könyveidet általában?
Kiadóktól kapom recenziós példányként, illetve cserélgetek.
11. Hol szoktál általában olvasni?
Az ágyban :)
12. Amikor fiatalabb voltál, voltak különös olvasási szokásaid?
Régen nem nagyon olvastam, de tisztán emlékszem, hogy (hú de kínos...) a Két Lottit anno úgy olvastam, hogy anya a konyhában főzött, én pedig olvastam fel neki, miközben a kutyám kosarában ültem. :DD
13. Melyik volt a legutóbbi könyv, ami miatt hajnalig fent maradtál, mert nem tudtad letenni?
A. O. Esthertől a Gombnyomásra. Egyszerűen nem tudtam letenni.
14. Volt olyan, hogy csak "színlelted" egy könyv olvasását?
:DDD Nem. Volt olyan, hogy hamarabb állítottam molyon befejezettre egy könyvet, mielőtt befejeztem volna, mert kellett egy kihíváshoz. De ennyi.
15. Vettél már valaha könyvet a borítója alapján ítélve?
Igen. :)
16. Melyik volt gyermekkorodban a kedvenc könyved?
A Krokodil Klub Uszpenszkijtől.
17. Melyik könyv változtatta meg az életedet?
Mindegyik. :) De főleg a Szürke ötven árnyalata.. :DDDDD Najó ez hülyén hangzik. De azért, mert ezt a könyvet olvastam először, és onnantól kezdve nem volt olyan egymást követő 3 nap, hogy ne olvastam volna valamit éppen. :)
18. Melyik a kedvenc részed egy könyvből?
Hú, nagyon sok van.....
19. Kik az 5 kedvenc íróid?
  1. A. O. Esther
  2. Dan Wells
  3. J. K. Rowling
  4. Gillian Flynn
  5. Jodi Picoult
20. Melyik az a könyv, amit nem sok ember ismer, de mindenkinek meg kellene ismernie?
Erin Jade Langétól a Zsír
21. Melyik a kedvenc klasszikus könyved?
Daniel Keyestől a Virágot Algernonnak.
22. Melyik a kedvenc könyved egy első könyves szerzőtől?
Az Elveszett Lelkek A. O. Esthertől.
23. 5 könyv, amit még muszáj megemlíteni?
  1. Dan Wells - Romok
  2. Suzanne Collins - Az Éhezők viadala
  3. Kiera Cass - Az igazi
  4. Brian Selznick - A leleményes Hugo Cabret
  5. James Dashner - Az Útvesztő

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése