Sárközi Erika - Búcsúzóul örökké





Az „Igényes Blogregények Online” egy új kezdeményezés, amely tehetséges, de kevésbé ismert írópalánták és bloggerek köré szerveződik. Célunk, hogy jó, élvezhető, szórakoztató és teljes regényeket prezentáljunk az olvasók elé, akik a bloggerek véleménye után eldöntik, szeretnének-e a történet részesei lenni. Az igazat írva ajánlunk, vagy nem ajánlunk olvasásra egy regényt. Bővebben a Facebookon informálódhattok a kezdeményezésről, és kérdéseitekre is ott válaszolunk. A bejegyzés végén, a Rafflecopter dobozban megtaláljátok az oldalunkra navigáló hivatkozást!

Az első, és egyben indító regény, amelyet bloggereink bemutatnak, a Búcsúzóul örökké címet viseli.





„Blanka egy idős asszony, aki macskájával és egy Miguel nevű háztartási robottal él együtt. Egészen addig magányosan telnek a napjai, míg egyetlen unokája meg nem látogatja. Sokat mesél neki, leginkább a múltjáról, naplójáról, eltemetett emlékeiről és érzelmeiről.
Blanka egy fiatal, összezavarodott nő, aki keresi önmagát, a nevetést, a szerelmét. Mindent elveszíthet egy pillanat alatt – vagy már sokkal hamarabb elkezdett összezuhanni a világa?
Blanka egy tizenöt éves győri lány, aki most kezdi a gimnáziumot. Befolyásolható, éretlen és tisztalelkű. Makulátlan, akár az első szerelem véglegessége…
Egy élet regénye ez.”


A történet első fejezetének megjelenése: 2014. június 23.
A regény elérhetősége: www.nilla-2.blogspot.com

Amikor tudomást szereztem erről a kezdeményezésről, nagyon érdekesnek találtam, mert már rengeteget gondolkoztam azon, hogy ha írnék egy könyvet (elég sokszor gondolkodom ezen, csak félek..:D), és nem találnék kiadót, mit tennék vele...és az Igényes Blogregények Online egy remek kezdeményezés kezdő írók számára.
Nilla regénye egyből felkeltette a figyelmemet a fülszövegével (pedig akkor még a borítót nem is láttam...:)), habár tény, hogy nem nagyon szeretem sem a váltott idősíkú, sem a magyar szereplős regényeket. Viszont mindamellett, hogy nem éppen az én műfajom, nagyon is tetszett.

A szereplők: A szereplőket nagyon megkedveltem, főleg Attilát és Krisztit. Blanka nem lett kimondottan a kedvencem, de ezen túltettem magam. Blanka szüleit is nagyon kedveltem, főleg az anyukáját.

A helyszín: A történet fő helyszíne Győr, ezen belül is az iskola, ahova Blanka jár. Ez tetszett, mivel én is hasonló környezetben mozgok és így át tudtam érezni a problémáit, a korán kelés, buszozás, tanulás és órán figyelés kínzó körforgásának monotonitását. Szeretem az ilyen könyveket, amik hozzám szólnak.

A történet: Alapjában véve a történet egy jó kis szerelmes, de mindemellett vicces sztori, egy élet, és egy szerelem története. Voltak benne fordulatok, amik nem tetszettek (mint például a Ments meg, szerelem-es), de ez még belefér.

««««««««¶¶ (8/10)

NYEREMÉNYJÁTÉK

A szerző jóvoltából a kezdeményezés első fordulójához tartozik egy játék is. A doboz kitöltésével esélyetek nyílik megnyerni egy általatok választott könyvet – viszont a postázás csak Magyarország területén belül lehetséges, valamint az árérték maximum 3500 forint.

A dobozba először is be kell jelentkezni, e-maillel vagy Facebook regisztrációval, azután felelni egy kérdésre, amire a választ a bejegyzésben találjátok, és like-olni az oldalakat. Ha a jobb felső sarokban a 4/4 feliratot látjátok, már készen is vagytok. Sok szerencsét!


a Rafflecopter giveaway

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése