Könyvtárkifosztás 16.

Sziasztok! Sajnos elég rég jelentkeztem már a könyvtári rovattal...Ez persze nem azt jelenti, hogy nem jártam a könyvtárban, sőt! Heti kétszer járok. Viszont nem nagyon volt időm szerkeszteni a rovatot, illetve nem hoztam ki semmi érdemleges könyvet. :) De most, a régebbi bejegyzések sikerére való tekintettel újraélesztem a rovatot, és be fogok számolni mindenről, igaz lehet, hogy pár hetes késéssel.. :$


Swati Avashi - Ököl/jog
A hajmosós könyv. :)) A poén lényege, hogy a minden hajmosás után elvégzendő hajszárítás és kifésülés unalmasságának megszüntetése érdekében mostanában mindig egy ebook-ot olvasok a gépemen közben, és mostanában ez az Ököl/jog. Elég lassan haladok így, mivel minden alkalommal maximum 20 oldalt olvasok. Ma megláttam a könyvtárban, hogy bent van, úgyhogy haza is menekítettem, mielőtt valaki lecsapna rá, és behozom a lemaradásomat. :)






Bram Stoker - Tanya Zamoski: Drakula (Klasszikusok könnyedén-sorozat)









R. L. Stine - Rejtély a könyvtárban (Libabőr #8)
Ezt csak a könyvtáras vonatkozás miatt. :))







Göthe Salamander (J. K. Rowling) - Legendás állatok és megfigyelésük
Csak azért vettem ki, mert sorozat készül belőle, és előtte bele akartam kukkantani, de a rajzokon kívül számomra érdektelen. :(

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése