A hét főbűn könyvekbe burkolva ~ kihívás




Az ötlet körbejárt már több bloggernél is, ám én MFKata blogján láttam először, és gondoltam, én is megcsinálom, érdekes lehet. :)

A képek az Amerika következő topmodellje versenyzőit ábrázolják, és mikor megláttam ezt a könyves "kihívást", egyből tudtam, hogy ez kell nekem. :)




KAPZSISÁG: Melyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább?

A legolcsóbb könyvem...elég relatív kérdés, mert a recenziós könyvek mind ide tartoznak, hiszen nem fizetek értük, de ha olyat kell mondani, amelyikért fizettem, és úgy a legolcsóbb, akkor Melissa Hill - Míg el nem felejtem c. könyvét mondanám, amit 650 forintért vettem karácsony előtt, vagy pedig az Ulpiusos 1=10 akcióban rendelt könyveim, ahol 4000 ft-ért 10 könyvet kaptam, tehát darabja 400 ft volt.
A legdrágább könyvem a kemény borítós Harry Potter és a Félvér herceg, ami 3890 Ft volt.



HARAG: Melyik szerzővel állsz utálom/szeretem viszonyban?

Akiket nagyon szeretek: J. K. Rowling, Suzanne Collins, Dan Wells, Kiera Cass, James Dashner, A. O. Esther, Csáth Géza, John Green, és még sorolhatnám. :)

Akiket utálok: Paulo Coelho és Neil Gaiman. Nem célom senkit megbántani, bár biztos, hogy ők ezt soha nem fogják elolvasni, de nem is velük van bajom, hanem azzal, hogy mekkora hírnevük van és mindenki hogy el van tőlük ájulva, pedig a tehetségük ezzel szemben 0, és lennének sokkal jobb írók, akik sokkal kevesebb nyilvánosságot kapnak, pedig megérdemelnék.


TORKOSSÁG: Melyik könyvet faltad örömmel újra és újra minden megbánás nélkül?


Suzanne Collins Éhezők viadala trilógiája és E. L. James - Ötven árnyalat trilógiája. Ha nem lenne egy bazi hosszú várólistám, akkor csak ezeket olvasnám újra és újra és újra, főleg az Éhezők viadalát. Nem tettem még túl magamat rajta. :)



LUSTASÁG: Melyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag?


Kami Garcia és Margaret Stohl - Lenyűgöző teremtmények, Lenyűgöző Káosz és Lenyűgöző Sötétség c. könyveket karácsonyra kaptam, de egészen március elejéig nem is nyitottam ki őket, mert mindig elrettentett a vastagságuk. Most pedig elolvastam a Lenyűgöző teremtményeket és meg kell mondanom, hogy alig tudtam letenni.




KEVÉLYSÉG: Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?


Nem nagyon szoktam felvágni, meg hát sajnos az én környezetemben az is "menőnek" számít, ha valaki a kezébe vesz egy könyvet. De ha valamire büszkének kellene lennem, az az, hogy végigolvastam a Harry Potter sorozatot és elolvastam angolul a Bibliát.

BUJASÁG: Mely tulajdonságot találod a legvonzóbbnak egy férfi / női karakterben?


A férfi karakterekben azt értékelem, ha nem félnek kimutatni az érzéseiket, bátrak és megvédik a nőket, na persze nem árt, ha jól is néznek ki, és szerethető a természetük. A női karakterekben engem a bátorság és az fog meg, ha valaki nem dobja el az agyát, ha egy pasi hozzászól.





FÖSVÉNYSÉG: Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?


Hű...Sok ilyen van. :) De most perpillanat Timothy Kurek - Kereszt a szekrényben, vagy James Dashner - The killing order és Death cure könyveknek örülnék a legeslegjobban. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése