Könyvtárkifosztás 12.


Ezzel az új, rendszeres rovattal szeretnék nektek kedveskedni, hogy ezzel is színesítsem a blog kínálatát, és hogy elbüszkélkedjek azzal a(z általában) 6 könyvvel, amit épp kivettem a könyvtárból. A rovat olyan "ezekről fogok írni mostanában"-ként is szolgál, így ezekből a cikkekből előre megtudhatjátok, hogy milyen értékelések következnek, és visszalátogathattok.





Juppí, kaptam egy e-mailt a könyvtárból, hogy megérkezett az előjegyzett könyvem (Jamie McGuire - Gyönyörű sorscsapás), így el is rohantam a könyvtárba, de nem akartam, hogy szegény gyönyörűség egyedül árválkodjon, ezért MUSZÁJ volt kivennem még pár könyvet.. :$


Annyit vártam rá... de hogy mikor lesz időm elolvasni.. :(




Imádom a Disney könyveket, nem hagyhattam ott. :)


Most épp azt vettem a fejembe, hogy profi biliárd-játékos leszek...:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése