A blog számokban

Rendhagyó bejegyzéssel készültem nektek, amiben összefoglalom nektek a bloggal kapcsolatos számadatokat, egyébként vicces, hogy az ötlet pont matekozás közben pattant ki a fejemből, mert miért is ne? :)

A blog megalakulása óta (a bejegyzés írásának pillanatában):

  • 143 bejegyzés
  • Ebből 16 KeddiTop10
  • 9 Könyvtárkifosztás
  • 3 On My Mind
  • 3 Havi Összefoglaló
  • 8 Gyereksarok
  • 3 Can't Wait
  • 1 interjú
  • 1 nyereményjáték
  • 3 kihívás született.
  • Az blog 4146 oldalmegjelenítést számlált.
  • A legtöbb oldalmegjelenítés decemberben volt, ez 1200 volt pontosan.
  • Minden idők legolvasottabb bejegyzése a John Green - Csillagainkban a hiba című könyvről készült recenziós (egyébként ez volt az első recenziós postom) bejegyzés volt, 52 látogatóval.
  • A blog indulása óta 2 komment érkezett.
  • Minden idők legnagyobb csúcsugrója a Naomie Hay-jel készített interjúm volt, ami 1 nap alatt feltornázta magát a 4. helyre.
  • 100 könyvet olvastam el.
  • 3 könyvet nyertem.
  • 9 könyvet kaptam.
  • 8 könyvet olvastam az iskolai könyvtárból.
  • 21 recenziós könyvet kaptam.
  • 8 könyvet vettem/cseréltem.
  • 56 könyvet olvastam a könyvtárból.
  • 9 e-book-ot olvastam.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése