Várólista Csökkentés 2014.

A molyos Várólista Csökkentésről lemaradtam, és egy kicsit szidtam is a fejem emiatt, de aztán rájöttem: magamtól is csökkenthetem a várólistámat. A 2014-es várólistámra most csak 9 könyv került fel, mert ez az első ilyen eseményem, és egy kicsit tartok is tőle. Remélem, hogy nem fog egy évig tartani, amíg ezeket elolvasom, úgyhogy kívánjatok nekem nagy akaraterőt, hogy ne csábuljak el a könyvtárban!
Ha felkerül egy bejegyzés egy várólistás könyvről, azt jelezni fogom a bejegyzésben, illetve lekerül a polcról. :)

Amy Kathleen Ryan: RagyogásKatie Alender: A rossz lányok nem halnak megMelissa Hill: Míg el nem felejtemZakály Viktória: SzívritmuszavarMonica Murphy: One Week Girlfriend – Heti csajSylvia Day: Hozzád kötveKami Garcia – Margaret Stohl: Beautiful Creatures – Lenyűgöző teremtményekKami Garcia – Margaret Stohl: Beautiful Darkness – Lenyűgöző sötétségKami Garcia – Margaret Stohl: Beautiful Chaos – Lenyűgöző Káosz

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése