Neil Gaiman - Farkasok a falban

Fülszöveg: Lucy biztos benne, hogy farkasok élnek a házuk falában, és ahogy mindenki mondja: ha a farkasok egyszer kijönnek a falból, akkor vége. A családja azonban nem hisz neki… amíg egy nap a farkasok tényleg ki nem jönnek a falból.
De itt még nincs vége. Sőt, Lucy harca a farkasokkal csak most kezdődik. Egy kellemesen ijesztő, furcsa és féktelen történet felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt, Dave McKean különleges rajzaival.

Az a helyzet, hogy nem értem, ez az alkotás miért Gaiman neve alatt fut, mikor a fő munkát Dave McKean végezte. Oké, oké, Gaiman írta a történetet, ami igazából több sebből vérzik:

  1. Ez most egy mesekönyv? Mert én a könyvtár gyerek részéből vettem ki, viszont ha ilyen 0-12 éves koromig elolvastam volna ezt, hát, szégyen-nem szégyen, biztos, hogy lett volna egypár álmatlan éjszakám.
  2. Ez a világhíres Gaiman műve? Szerintem egy óvodás írta, ő pedig lenyúlta. A színvonala körülbelül egy iskolás fogalmazás házi feladat szintjén van.
Úgy vagyok Neil Gaimannal, mint Paulo Coelhoval, akiben szintén nagyot csalódtam: túlértékelt. Mindenhol annyira nyomatják a könyveiket, pedig igazából különbet találok egy minden marketing nélküli kezdő író fiókjában. 
A csillagokat nem a történetre, hanem az illusztrációkra adtam. :)


««««¶¶¶¶¶¶ (4/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése