Könyvtárkifosztás 7.


Ezzel az új, rendszeres rovattal szeretnék nektek kedveskedni, hogy ezzel is színesítsem a blog kínálatát, és hogy elbüszkélkedjek azzal a(z általában) 6 könyvvel, amit épp kivettem a könyvtárból. A rovat olyan "ezekről fogok írni mostanában"-ként is szolgál, így ezekből a cikkekből előre megtudhatjátok, hogy milyen értékelések következnek, és visszalátogathattok.


Sajnos (ez nagyon égő), de az előző turnusban kivett 5 könyvtári könyv közül egyet sem olvastam el, főleg az időhiány és a karácsonyi+recenziós könyvek miatt. Jobbnak láttam visszavinni őket, hátha mások épp őket keresik, én pedig, amíg utolérem magam a recis és karácsonyi könyvekkel, addig kivettem pár, már régóta áhított könyvet, amire eddig lusta voltam az olvasójegyem (amit egyébként egyúttal meg is újítottam - yay!) értékes, 500-600 oldalas regényeknek kihagyott helyeit. :) Végül is azt hiszem, most nem mondtam csődöt, mert már el is olvastam őket tegnap, a bejegyzést viszont csak mára tudtam ideszorítani. :))



Stephenie Meyer - A twilight világa



Kate King - Váczy András - Varázslók titkai - Daniel, Rupert, Emma




Mark Cotta Vaz - Twilight


Tim Lihoreau - Modern fóbiák




És a két recenziós könyv, ami ma érkezik hozzám az Art Nouveau és a Cartaphilus kiadók felajánlásából:





Kazuo Ishiguro - Ne engedj el..



W.W. Hallways - Sebző vágyak
Art Nouveau kiadó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése